torsdag 1 april 2010

Glad Påsk!

Världens busigaste och sötaste påskkärring har härjat runt i Tyresö,hon hade med sig sin söta kompanjon också...se längre ner!


Idag vaknade vi till världens tråkigaste väder!På nyheterna igår morse så skulle det vara hyfsat men på kvällen visade det regn...skitkorv...våran Tivolidag fick ändrade planer...vi träffade Naoh och Sonja i centrum,shoppade lite på HM det är ju ändå 10 % rabatt just nu...Noah fick världens coolaste solglasögon!haha sen köpte mammorna kaffe och sen gick vi till Tivolit...hmm jag undrar egentligen vad jag och Sonja förväntade oss,jag menar skylten skriker ju typ VARNING-som ni ser!Jag hade mina nya VITA tygskor vilket kanske inte var det smartaste att ha på sig i gyttjan...Ehm killarna som skötte maskinerna var söta...FY satan alltså,det var skit läskigt,vi stannade och lät ungarna åke en gång sen drog vi...usch det var obehagligt!Ruínerad hade man verkligen blivit om man stannat kvar, 30 kr-ett åk...Ingen svenska kunde gubbarna heller...jo det var någon som kunde men shit alltså,rekommenderar att INTE gå dit...

Sötaste påskkärringarna-EVER!

Ungarna hade iallfall kul,Aurora ville åka fler gånger men...nej...inte denna gång...det kommer ju typ 10 Tivolin till...


Mammorna passar på att posa lite!Haha...

Efter den lilla åkturen gick vi hem till oss och mumsade på Påskmuffins,
det ska föreställa små fågelbon!
Jag bakade dom igår!
Sen lekte barnen som bara dom kan..lungt och sansat utan något bråk...sötungar!
Dagen gick så himla fort idag,jag glömde min stegräknare hemma,skitkorv...men jag gick ju inte överdrivet mycket idag...vilket var lite synd...
Imorgon ska vi äta påsklunch hemma hos mamma,på lördag hos Marcela och på söndag hos pappa,så helgen är fullspäckad!
Juste när vi kom hem hem idag hängde det en påse på dörren från Villy,Jenny,Agneta och Bosse det var påskägg till barnen,det var snällt!
Aurora fick också världens sötaste kakfat med trä muffins till hennes samling från Noah och Astor fick en cool tröja!
Nu har jag precis kollat på Vampire diaries,ska väl röja nu...snark vad tråkigt!
Tjolahejsvej!
En puss och en kram får Mikaela som är lite dålig!

2 kommentarer: