onsdag 14 april 2010

Jag har klippit mig!Men...

det syns inte...och det är banne mig tur det!
Idag åkte jag med Jorre och Astor in till stan.Skulle klippa mig 11 på hornsgatan hos Angelica,varför blir det alltid sån stress fastän man börjar hundra år innan man ska åka eller gå någonstans,fattar inte...!Vädret var ju "to die for" idag med!Ni som känner mig vet ju att jag är en riktig "sol-o-man" haha.Juste glömde skriva att Hawaiian Tropic-en kom fram igår,gojsade lite på kinderna...friskt?vad vet jag...DET VAR SOL hur som helst!Angelica är fan i mig bäst på att klippa,hon lysnnar precis på vad man säger och GÖR verkligen precis som man vill.

Resultatet blev att nästan allt gummihår klipptes av och det syntes knappt att hon klippt mig!Blev ju helt överlycklig!för jag bölar när mitt hår är för kort!
Hon är så rolig för hon typ fönar och trixar med platttång och grejjer-I LOVE!

Sen gick jag och Jonathan förbi mammas jobb!haha som vanligt kan man ju inte gå därifrån tomhänt!HAHA kolla in Tojjen!Vasuma kids.


Sen gick jag och Jonathan och mötte Hoosyar,vi knallade till Medis!Satte oss på ute serveringen och jag slog på stort och drack en päroncider!haha sen kom Jorres andra kompisar Amir och Adil.Jag sprang iväg en snabbis och kollade lite i affärer sen var jag tvungen att hämta Aurora.

Det var ju kul inte,hon bara grät och skrek hela vägen hem,klockan kvart i fem slängde jag ner henne i sängen gav henne en napp,nu är klcokan halv elva och hon har sovit sedan dess!Helt total däckad,får se när hon vaknar inatt...det kan bli rätt så hemskt då,superpigg och vill leka...hoppas på inte!

Imorgon ska Eva och barnen till Alby,tror jag kanske följer med!

Tjing tjong

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar