onsdag 21 april 2010

Alla bara står...men-

inte jag inte!

På NK är det så himla dött,så lite folk att maninte fattar hur butikerna går runt...trodde det skulle vara fullt ös medvetslös där men icke sa Nicke...

Men kul är det ändå,haha!

Sålde lite saker men fixade mest om i butiken.

Imorse åkte jag och Anders iväg till Ica-Maxi klockan 9 på morgonen,kom tillbaka halv tolv!Då var det bråttom till bussen,började jobba klockan ett!Så thank´s Andy för skjutsen och sällskapet!Shit vad mycket pengar för så lite mat...eller kvittot var typ 1 meter lång...haha

Ja,nu har jag sålt lite mer av mina hundra påsar med kläder,säg till om någon vill kolla!
Imorgon ska Maudan(jag) äntligen få leka med Kärran(Mickis),ska bli så himla kul,för jag har faktiskt inte träffat henne på nästan en hel vecka,håller på att dö av tråkighet!haha
Det är också tandinfo imorgon som jag inte tänker gå på för jag var på Auroras för mindre än tre år sedan och jag vet redan vad dom säger,puckade saker som man blir arg av!Typ att man ska väcka sitt barn på kvällen efter vällingen för att borsta tänderna...osv...fan jag kämpar med att lägga mina barn,glöm att jag ska väcka dom efter att dom somnat för att borsta tänderna!haha
Nej men nu ska jag nog sova är sjukt trött!

Juste Jorre hade beställt en chilensk tårta av en gammal tant som bakar dom här i Tyresö!Helvete vad god den är..."torta de milhojas"=tusenlager tårtan.

Check it out,det är kondenserad mjök i den,alltså så himla god...Mickis,I bring you some tomorrow!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar