måndag 12 april 2010

Sommar sommar sommar det är...


HEJSAN HOPPSAN!

Idag kunde man ju inte göra något annat än att ara sprudla av glädje!Värdlens skönaste dag på länge!Sol varmt och bara underbart!
Vi träffade Freja och Nettan och Joakim-efter morgonens vanliga tjafs kom vi äntligen ut!
Ut,till den härliga dagen!haha
Jag hade bara kortärmat och kavaj,ändå tog jag av mig lite senare på dagen!

Glömde tyvärr kameran hemma,fattar inte hur det gick till,så det blir inte så mycket foton dessvärre!Men jag måste bara visa vad Attoj gjorde idag!
Vi hade mysigt trots att ungarna derv mig och Nettan till vansinne ibland...eller typ hela tiden men men that´s life med ungar right?haha
Den lilla busen gungade och hade så himla kul!
Nu har jag inte tid att skirva mer,håller på att rensa alla kläder inför loppis!
Tjingtjong långkalsong!
Hoppas det blir lika fint väder,ska träffa Mickis och Ida-Minou!Hoppas på en fika utomhus!
Juste Aurora mår mycket bättre och ska gå till Eva imorgon!
Är också sjukt avis på farmor och farfar som är på landet!FUSK!Jag vill också va med!

1 kommentar: