måndag 5 april 2010

Huvudstaden får tyvärr inte uppleva...

våren ännu!Sen sa han något i stil med att andra i landet kanske gläds åt det...killen på Nyhetsmorgon TV4 imorse...haha!Nej fy satan för snöööön!Tråk!Alltså om det hade försvunnit på en gång och bara kommit lite så hade det väl inte varit så mycket att tjafsa om!Men när till och med JAG har svårt att dra MIN vagn i snön såååå!Idag träffade jag och Aurora Freja och Nettan och Joakim,vi bestämde oss för att ta med oss matsäck ut i snön,hah kanske inte bästa valet men det slutade ju snöa typ precis när vi kom ut!


Fan va svårt det är att passa tiden nu när man har två galningar-förutom en själv-att klä på och fixa!Helt galet...Vi gick till parken med stor-gungan och fikade,Attoj ville inte ligga och sova,vilket var helt sjukt med tanke på hur lite han sovit de senaste dagarna!Sen frös alla barn och JAG-som aldrig fryser!

Då gick vi hem till oss,ungarna lekte och käkade!Sen blev Aurora helt sänkt,hon har ju som sagt öroninflammation och lite feber så hon blev trött.Då gick Nettan och Freja och Joakim hem till sin pappa!
Då var tanken att jag skulle mysa lite med Arre för Attoj hade somnat,men jag han sitta ner i 5 minuter innan han vaknade igen,då satte jag och Aurora på Harry Potter 2:an och kollade lite,tyvöär var inte min son på sitt bästa humör,precis som vanligt!
Sen kom vår pappa hem,lite tidigare eftersom det är röd dag!
Vi käkade gott och sen bakade jag...som vanligt...hade gjort egen majonäs a la chile så det var en massa äggvita kvar...gjorde katalanska maränger med choklad...smarrigt...vet inte...kanske måste smaka en liten liten bit...haha!


Imorgon ska jag in och hälsa på jobbet igen,dom har fått in så sjukt söta kläder att jag kommer "go bananas"...Sen blir det snabbt hem och lämna Attoj till Jorre,sen ner till Eva där pappa kommer hämta mig och Aurora och skjutsa oss till sjukhuset för narkosskola klockan 15...
Bästa låten som är sjukt töntigt egentligen...Infatuation med Christina Aguilera...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar