söndag 4 april 2010

Hallelujah MOMENT!

Hela natten var knasig så man var ju lite snurrig i skallen imorse!Vi käkade frukost sent sen fixade och donade jag lite innan det blev en himla stress att göra sig iordning,Pontus skulle skjutsa oss!Jag fixade mig och packade ner lite saker.Jag skojar inte när jag säger att jag hällt ur skötväskan x-antal gånger för att kolla om min borttappade ring kan ha legat där...men den har ju verkligen INTE legat däri!Men guess what!?Imorse när jag skulle ta upp lite grejjer från skötväskan låg den där!Det MÅSTE spöka!Men det var ett Hallelujah MOMENT!haha
Idag var det morfars tur att få besök av oss!Påskmat så det står härliga till är man ju rätt så jädra trött på nu!Som tur var hade dom gjort asgod kycklinglasagne!
Aurora fick ritblock och tuschpennor!Och självklart ett litet påskägg!Godiset hon fått är väl typ 10 kilo haha!


Jag hade med mig muffins-igen men kolla vad söta dom blev,OCH GODA!

Astor tog igen sig lite när vi käkade lunch och sen vakande han,men var fortfarande grinig!
Han busade lite med morfar och Susanne,sen var det dags att åka hem!
Real Madrid skulle ju spela ikväll...
Astor somande igen i bilen hem, Aurora var på väg...Nu sover dom båda i sina sängar och det gör nog deras mamma och pappa med snart!Ska bara kolla lite på Jersey Shore på MVT!Helt galet och hysteriskt,men man kan inte få nog!haha
Imorgon är det inget planerat,Aurora vill gå till Tivolit igen,får se vad som händer...Jag vill verkligen inte gå...men...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar