lördag 24 april 2010

Fika,städa,fika....städa

det var i stort sett det dagen bestod av i fredags!Jag la Astor i sin säng för att sova och sen klädde jag och Aurora på oss och gick ut i solen,han låg inne i och slaggade i sängen och vi var typ 10 meter bort i lekparken!
Så himla skönt att bara kunna göra så,eftersom att vi inte har någon ute plats ännu...vi lekte med Freja och Nettan och deras mormor som var på besök.Jag hade med mig jordgubbar och pasta och köttbullar.
Tojjen glassade runt i sina märkesbågar!
Lite senare gick vi in och fixade lite inne,Aurora ville gå ut igen och det ville jag med,men jag bestämde mig för att städa vår stökiga balkong,så det gjorde jag. Freja och Nettan kom ut igen,då började det regna och då kom alla in och fikade på vår balkong!Supermysigt blev det,sen gick småtjejerna in och lekte så himla bra!Freja stannade kvar sennär Nettan gick hem med lillebror.Jag matade Astor och lagade mat,sen gick Freja hem, och jag lade Astor,sen kom Jorre hem,Aurora var vaken ett tag sen gick jag och la henne med. Sen var det ett jävla liv om att jag ville gå ut och svänga mina lurviga...men man var fast på Alcatraz,som vanligt...haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar