måndag 19 april 2010

City...

Åkte in till stan med Aurora,utan vagn!Vi åkte direkt in till NK för att lära mig kassan,vilket tog typ 10 minuter så det var ju bra!Aurora hade myror i brallan så hon var "all over the place".


Vi knallade till Mcdonald´s och käkade,eller det var meningen att Aurora skulle äta men som vanligt var det bara roligt med leksak och dipsås...haha jag käkade en äcklig sallad,fattar inte varför jag köper den...den smakar typ prutt...haha...sen gick vi och åt glass i Galelrian hon och jag sen var och faktiskt rätt så trött så då åkte vi hem!Jorre och Attoj som var hemma var på lagom bra humör,INTE!Vi gick ut i lekparken på en gång och lekte av oss lite.Sen gick vi in och lagade middag, sen var det sovdags!
Söndagen!Jobb!haha ok,jag jobbade det var kul!Lite läskigt med kassan med efter typ 3 kunder tyckte jag att det flöt på helt ok!
Ett exempel på hur gulligt det är hos Floralin!


Gjorde om lite,kände att det var så kort med tid så jag gjorde inte "raffinerande"!haha...Kom hem sen och tvättade och städade. Våran tvättmaskin och torktumlare som inte är 3 år gamla ännu låter som någon misshandlat dom,fattar inte varför,så i fredgas ringde jag till ett servicecenter och det skulle komma hit någon på måndag,bestämde också med Andreas mamma Agneta att hon och hennes lilla nya bebis Emma skulle komma hit och kolla på lite loppiskläder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar