måndag 19 april 2010

Thank god it´s friday!Again...

Vaknade tidigt och börja mig göra iorning för att åka mot Farsta,jag hade ju lite planer på att springa en snabbis i Farsta centrum!
Jag och Aurora och Astor tog bussarna dit och det gick ganska smidigt för Astor sov hela resan!
När vi väl var där så skjutsade farfar ner mig till centrum.När han sen kommit hem matade dom Astor och Auroa och lekte och busade,Astor som inte var på gott humör (what a surprise?!)började gnälla lite extra då jag inte var där,jäkla mupp!
Jag däremot fixade lite grejjer och kolllade lite i butiker,tänkte jag skulle hitta ett par snygga skor men icke sa nicke,tydligen finns inget mellanting mellan 10 cm höga klackar eller plattfot...?
Har iallafall halva farsta häftet kvar och planerar verkligen att använda det!Så Sonja give me call när vi ska hänga lite i ghetto Farsta!haha
Jag köpte iallafall Rock by sweden örhängena som matchar mitt armband!Med en rabatt check också,det var nice!
Sen gick jag hem till mina barn och käkade lite lunch som min sötaste farmor fixade åt mig,jag hade köpt med mig lite fika,så det gjorde vi efteråt!Astor somnade på två röda när jag kom hem men vaknade dock inte långt därefter!Tack min söta farmor och farfar för ni passade mina busiga ungar!
Astor och gammelfarfar!
Busunge med "Hoklad" runt hela munnen!
Pontus ringde mig sen och frågade om jag hade en "shaker",jag sa att han kunde få min från IKEA.Han var så snäll att han kom och hämtade mig och barnen och körde hem oss.
Pontus drog sen hem och tränade på att "shaka" drinkar!
Jag gick hem till Mickis på en drinkkväll!Det var ju galet att vara utanför min egna lägenhet efter klockan nio på kvällen!haha !Det var sjukt kul och vi satt och skrattade och söp hela kvällen,trots det att jag kanske drack 5 stycken drinkar tycktes inget stanna i kroppen,haha tror att det berodde på att jag kissade stup i kvarten!?

Jag som inte hunnit kolla min mail,såg till min fasa på torsdagen att jag fått mail av min kära chef.Jag kunde ju inte kassan på NK så på lördagen drog jag in till stan med Auroar för att lära mig den en snabbis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar