torsdag 8 april 2010

Äntligen sol!

Idag kunde man ju inte vara mer än superglad när man vaknade till sol!
Till och med Attoj var glad!haha
Jag var tvungen att följa med med Natti ner till centrum då det hände något med hennes nya mobil,så den gick sönder!Det var tjafs,som vanligt när man ska byta eller reklamera något,men hon fick tills slut en ny men var tvungen att åka till haninge,följde inte med dit.
Jag hängde i centrum ett tag med Natti utan Astor,han var hemma med Jonathan.Sen gick jag hem.Då åkte Jorre in till stan med sin kompis.Jag klädde på Attoj och gick ut på en promenad.ringde Eva och mötte upp henne och barnen och Viggan i en lekpark.
Blev nästan lite emotional när jag kom på att det var sista dagen som Måns skulle gå hos Eva.Stackars Aurora,hennes kille ska sluta!Var tvungen att fota dom tillsammans bara för det!
Hej då Månsson,hoppas du får det bra i Breviksskolan!



Sen gick vi hem,Aurora var sjukt grinig och trött,men hon var vaken rätt så mycket under natten,som alltid...VI gick hem och kollade på tv ett tag,sen började jag tvätta lite.Sen kom Jonathan hem,han hade köpt den efterlängtade filmen-Ronja Rövardotter till Aurora!Hon blev överlycklig och satte på den på en gång!
På två röda bestämde jag att jag skulle följa med Sonja på Aerobicsalsa klockan 18.00!
Och Jorre sa ja men blev sur,som vanligt när jag vill göra något...mupp!
Ja slängde på mig kläder och sprang ner och mötte Sonja!
Haha shit va jobbigt det var!Men kul,alltså det är så många kombinationer man ska komma ihåg,man kan dom i delar med sen när man sätter ihop dom så blir det kortslutning,jag var ändå rätt så jädra bra...haha...Fernando som är tränare tyckte att jag skulle fortsätta för jag hade potential!hahaha synd bara att det inte går...Jorre jobbar ju vanligtvis Torsdagar och klockan 18.00?Då äter man ju typ...
Sen kom jag hem och fick laga mat åt alla,"någon" pappa hade tydligen somnat!
Innan jag gick till träningen hade vi såhär mysigt,"Fantastic three"...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar