tisdag 20 april 2010

Hawaiian tropic på en blekfis!

Hejsan hoppsan!
Idag hade jag verkligen inget planerat eftersom jag skulle börja jobba klockan 3,det enda jag visste var att jag skulle vara på Jonathans jobb prick klockan 2 för att hinna med bussen 10 över!
Jag följde med Eva och barnen till skogen!Det var ju så himla fint väder,jag som alltid är varm,frös som ett svin!Det blåste kallt!Jag sprang hem till mamma och gjorde lite kaffe och snodde med mig en mössa och vantar!Kladdade också på mig lite Hawaiian Tropic i fejjan,hmm kanske inte smart gjort när jag tänkte efter såhär senare,såg nämligen lite sött grisrosa ut i
nyllet när jag skulle jobba haha!Well,en blekfis kanske inte ska smeta stekolja i fejjan!
Eva satt och läste ur Bockarna Bruse när det var fruktstund.Sen gick jag med dom hem,och sen dirket ner till centrum då klockan redan blivit 10 över 1!!Hade beställt en finklänning som jag hade tänkt att ha på Agneta och Bosses bröllop den 29 maj.men den var ful..tyvärr...men jag gick förbi den näst äckligaste butiken i centrum när jag väntade på att Jorre skulle sluta och såg en jä ttefin klänning!Så den fick jag ta hem på prov!Snällt va?Den var jättefin så den behålls hur som helst!
Du, Noah?!du har lite competition!

Leo och Aurora hand i hand...
Haha alltså dom ungarna snackar som bara den...mundiarré gånger hundra!haha
Det gick bra på jobbet,lite segt bara...försökte fixa lite och gjorde lite data grejs!
Det var kul,ska jobba imorgon också!Jippie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar