söndag 4 april 2010

VÄRDLENS STÖRSTA påskägg...

Äntligen-fick vi ha våran pappa hemma!Vi käkade skitmycket frukost sen drog Aurora och Jorre ner till centrum för att handla lite grejjer,jag städade så länge-KUUUL!hmm...
Sen gick vi hem till Marcela,det är sjukt irriterande att nästan alla trottoarer är bortsandade men inte gångvägarna!Det är ju liksom dom som behövs göras först!
Hade velat att Aurora skjulle ta sparkcykeln men det gick ju inte för allt grus...
Marcela och E-type...haha

Astor med farfar och farmor


Bus med pappa,välbehövligt!


Astor var relativt snäll,men eftersom att vi stannade över hans
"sovtid" blev hela kvällen och natten helknasig...jag sov väl typ 3 timmar inatt!Han vaknade och skrek...somnade vaknade...Han somnade iallafall hos Natti vid sex tiden sen vaknade han vid 7 och var fortfarande supertrött!han brukar ju sova för natten vid den tiden annars!Jag tog vagnen och slängde ner honom och gick på en promenad,den blev rätt så lång var typ ute i en timme!Men jag träffade Jennie och pratade lite med henne,sen kom Robin ner och sa hej också,Astor hade redan somnat om då vilket var lite tråkigt!


När vi kom till Marcelavar det världens buffé uppdukad,rökt lax,lamm,kokt lax,sill,potatis,potatissallad,rödbetor,olivsallad,you name it det fanns!Men framför allt Bethis aji,en jättstark salsa som är så svinigt god att man dör!Man äter den på allt,till allt!

Aurora fick det största av alla ägg som finns,FULL med godis och en Hello Kitty tröja!
Tack Amanda och Mathilda!
Av Opazos fick hon ett "vanligt" påskägg också fylld med godis, och en Mimmi Pigg tröja,hårspännen,diadem,hårborste!
Astor fick en tröja och en jätte söt skylt!
Och ett par ascoola gympaskor från Lundmyr!Jättefina!
Sen fick han en massa saker av Natti,fler skor och en tröja och kofta,det var som julafton!haha

Kusinerna,syskonen,farbröderna äter vid samma bord,haha!
Aurora,Luciano,Amanda och Mathilda!



Jag lyxade med att dricka lite Cosmopolitans!Alltså det är inte så himla gott,drack vin istället,sen blev det kul...haha jag har ju inte druckit på över ett år!haha

Jag hade med mig lite muffins-SÅKLART!Och Marcelas bästa,kladdkaka!

Ungarna busar!

Efter en drink för mycket...haha
Eftersom att båda våra barn inte sov och var svin trötta så gick vi hem vid 10-tiden,det kändes som att klockan var typ 3 på natten!Aurora somnade i vagnen på vägen hem,Astor somnade hemma,jag med honom!Men sen var det kalabalik...Aurora vaknade med 39,8 och Astor var vaken fram och tillbaka...så det är med sena kvällar borta kanske får vänta ett litet tag till...är helt slut i huvudet!Sov iallafall till halv tio,men det efter att Astor varit vaken från halv fem till halv sju...Vår soffa är rätt så skön att sova på...haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar