måndag 19 april 2010

Alby baby!

Haha tjolahej, eftersom jag har halkat efter som fasiken med bloggandet så ska jag försöka uppdatera så fort som möjligt igen!


Torsdagen spenderades med Eva och barnen nere i Alby!



Det bjöds på sång och lunch och fika!En heldag....Haha barnen gick och kollade om fåren säher Bähää eller Mähää haha Aurora lät så nedrans gullig när hon säger det!

Astor sov och Auroa var och kollade på djuren,jag låg på en bänk och solade!Well ibland är ju livet inte bara helvetiskt!haha

Aurora och Siri kunde inte sluta bråka om vem skulle ha gungan,det slutade med båda två på den,Patricia kom på den smarta lösningen!?haha

Astor vaknade lite senare och passade på att gunga lite han med!
Alla ni vet ju vägen uppför Alby inte är lika rolig som att gå nedför...snark säger jag bara,som tur var hade jag Astor i bärselet och Aurora i sulkyn!
Hur kvällen sen artade sig kommer jag knappt ihåg alla kvällar består mest av det tråkigaste som finns,städa...Urk...
Kom på att jag måste åka och hälsa på farmor och farfar någon dag och fredagen passade bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar