tisdag 27 april 2010

Lattemorsa no.1

Ja det har man ju gått och blivit,hell no!Jag som alltid intalade mig själv att det ska jag banne mig inte bli!Träffade Mikaela tidigt för att lämna Aurora,strålande sol och 17 grader skulle det vara,det regnade när vi kom ut,kuljul!Jag som bestämt mig för att bli brun hade inte sminkat mig och det kändes ju som en rät så onödig tanke med tanke på vädret...Men sen,efter lämnning när vi kommit till lekparken för att äta vår matsäck,haha,ja då tittade solen fram med värmen,sen jäklar vad varmt det blev!Kaffe,kaffe och kaffe,och shoklad,lite mer choklad och en liten bit till,HELSKOTTA nu får jag sluta!FYYY!Efter den lilla picknicken tog vi oss ner till centrum och larvade oss lite,träffade min pappa som,som vanligt,hängde på Green Bull,så har han mage och hoppa på mig och skrika centrummorsa,nej ru farsan!haha

Jag och Minou prövade solglajjer,snyggt va?Fattar inte hur som jag prövar ska fungera?Verkar puckat med "fängelsebrillor"Men shit vad snurrigt det var,haha man blev helt yr,Mickis tyckte att vi skulle köpa såna på Valborg,VÄRSTA partytricket haha!
Sen tog vi en fika till i lekparken,SEN då gick vi hem,jag gick till min "hemmapark" och satte mig och pressade lite till,sen kom Jonathan hem och joinade mig!

Sen kom Mikaela förbi med hennes dotter Kims gamla cykel till Aurora så himla snällt,vi fick den!PERFEKT för Aurora nu,Jorre hade köpt stödhjul så det ska monteras imorgon!Sen gick vi och hämtade henne,och sen gick vi till godissvampen och tog en glass,sen kom molnen och då blev det storm!Det blåste så nedrans mycket och kallt blev det också!
Vi träffade på Nettan och Freja med lilla Joakim som hade varit på BVC,dom köpte också glass och "glassfikade" med oss!

Sen styrde vi kossan hem,käkade middag,la ungar,sen kom jag på att jag ville måla i hallen,jag kan inte hitta penslarna,rätt så förgäves att jag typ tejpat hela hallen...haha men det är kanske bra att göra "förarbetet" tills dagen efter...imorgon måste jag åka till stan en snabbis ska lämna tillbaka lite grejjer som Jorre köpte som han inte vill ha...det kan han ju göra själv tänker ni,men ni förstår,OM jag gör det kan jag "få" pengarna till att köpa andra grejjer till typ mig själv ahah!Fiffigt va?

Jag undrar när nyansen av grisröd börjar "fejda"?

1 kommentar: