söndag 25 april 2010

Åh va varmt,vadå 13 grader?du menar 1 minus?


Så himla kallt det är,inte alls så varmt och mysigt som det låter på nyheterna och vädret!Man blir arg,man klär på sig alldels för lite och är helt inställd på att det ska vara skönt att avra ute,inte att man ska behöva hinka kaffe för att försöka hålla sig varm!Haha!Idag hängde vi med våra enda och bästaste grannar!Vi var sjukt duktiga och gick ut redan halv elva!Ungarna lekte men tydligen måste det gå typ 2 timmar innan dom slutar tjafsa och leka perfekt,hel knasigt!haha Vi fikade typ 45 gånger, men inget till typ,något litet kanske det slank ner,fy det är inte bra...Det var mycket folk i lekparken till att börja med sen var det nästan bara Freja och Aurora kvar. Freja och Aurora fick gå och handla glass sen helt själva!
Eller ja nästan,jag följde med lite på avstånd!Hello Kitty glassar blev det...


Sen fortsatte dom leka och jag sprang väl in typ 10 gånger för att hämta ungar och fika och lunch,haha!Sen blev klockan halv fyra,då,ja då var det dags att gå in,5 timmar ute,det var bra jobbat!Aurora gick hem till Freja och jag gick hem,matade Astor diskade occh började laga mat.Sen gick jag upp för att hämta Aurora.stannade på en snabb kaffe sen tog jag Aurora och gick hem,hon fick gå i bara tröja,trosor och stövlar!haha men vi gick ju genom "hemliga dörren" så hon gick aldrig ut. Väl hemma hoppade hon dirket i badet och sen åt hon lite och sen somnade hon inte långt efter Astor vid 7!
Jonathan var ute på en promenad med sin kompis nyss!?När ska jag få göra det då?I ett annat liv,har jag kommit fram till!Nu bloggar jag lite snabbt för att sedan tvätta och sen kolla på MTV,jersey Shore...så himla bra men ack så himla dåligt.Nästan som Paradise Hotel men lite bättre,haha!
Imorgon har jag inga planer ännu,men ute blir det ju i vilket fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar