torsdag 22 april 2010

Turturduvor!

Idag var det en såndär kaosig morgon som bara jag och mnina söta barn kan ha...haha...lagom sent rullar vi ut med en skrikande bebis och jag har som vanligt alldeles för lite kläder på mig...haha det var ju sån himla tur att det började regna sen haha...Mötte upp Mikaela i centan...nej jag menar jag mötte upp Kärran i centan,Maudan (jag) och Kärran köpte lite lunch och drog hem till henne,ungarna sov men vaknade sen när vi kommit in,och passade på att mysa lite,det var ju faktiskt en vecka sen sist!

Söta ungar!
Vi drack kaffe och snackade och hade det kuligt,jag provade också min hårgrejja på hennes hår för ev. frisyr till hennes vigsel!

Juste måste också skriva att hon hittade sin (nästan iallafall) drömring idag på Guldfynd...synd bara att servicen suger stenhårt därinne och att man inte alls har lust att spendera en enda krona där,men det är väl smällen man får ta,men ack så vacker ringen var!Sjukt avis!haha
Sen bestämde mamma och jag att vi skulle "byta" hämtning av barn.Jag hämtade Greta och Svante och Gretas kompis Ellen,mamma hämtade Aurora!
Svante skulle på basket träning så mamma tog honom och gick på en gång.


Tejjerna lekte med en trött Toj medans jag lagade mat till dom,sen käkade alla dom glass och kollade på Bullerbyn,sen gick dom hem,och jag la Astor sen Aurora,hon hjälpte mig att slänga alla hennes gamla nappar och nappflaskor,det började bli lite crowded i skåpet nu med både hans och hennes alla flaskor!
Nu sover barnen och jag har inte suttit ner sen kag kom hem,kan inte alla kilon bara ramla av allt man gör hela dagarna?Jag tycker jag aldrig sitter ner och tar det lungt fattar inte...men inte ska sånt vara enkelt heller...?!haha

Imorgon skulle det bli fint väder?Hoppas på det iallafall!Kanske ska sola med Mikaela får se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar