onsdag 3 mars 2010

Hoho jaja!

SNÖÖÖÖ...så långt ögat kan nå!
Jaha ja så skulle man blogga också...tråkiga dar i detta väder!Fy och usch!Måndags var man och vaccinerade barnen..det var ju kul...INTE...jag hade med mig mutgodis till Aurora,men hon behövde typ inte det...var jätte duktig men skrek ändå...det gick fort...nu har hon rätt så ont i armen...Astor fick två sprutor...hade ingen aning om att han skulle ta två för när Aurora var liten tog man bara en och vi vet alla hur den första sprutan slutade...check it out!Fy satan...

Aurora tycker inte om att få sprutor men att ge...det är en annan sak!


Alltså jag kan inte fatta att Aurora redan blivit såhär stor.Jag hämtade alla bilder från den externa hårddisken idag...ÅNGEST...jag kommer inte ens ihåg nått känns det som...vart tar tiden vägen..


Idag var det mammagrupp igen...jag hade med mig skorpor...dom var goda...men jag åt bara en...men en är ändå en...en unge skulle bli tre månader på måndag och vände sig redan och var helt sjukt stadig den är rätt så stor också...men att Astor skulle göra den inom någon vecka är högst inte troligt...han är fortfarande som ett litet kolli!!!Jonathan åkte till Nacka forum idag med sina kompisar,och kom hem med en massa presenter till alla...Aurora fick ett pussel som var alldeles för enkelt för henne haha!Astor en söt tröja från Zara och jag ett par jätte fina fjäder örhängen-jag är ju helt tokig i såna och har typ 6 olika par...men inga som såg ut såhär...jättefina...puss på dig love,tack!

Egentligen har jag ingen lust att sitta och kolla på gamla bilder från när man var lite läcker...haha!Ja nej nu ska jag dricka lite te för egentligen skulle jag kunna äta upp 45 bitar choklad..men det går ju inte!

Jag är hungrig...konstant..HJÄÄÄLP!


HAHAHAHAHA LIKA SOM BÄR!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar