tisdag 16 mars 2010

Sickla..once again...

Hejsanhoppsan!

Idag var bara allt tokigt...det bara var det...Mikaela och jag bestämde att vi skulle till Sickla idag,men lilla Minou blev tokförkyld under natten och var tvungen att stanna hemma och vila upp sig idag!Jag som hade gått upp med tuppen Astor 05:10 ahaha, var sminkad och klar redan vid åtta!Redo att gå så ringer min kära far och frågar om han ska skjutsa ner Aurora till Eva.Så himla skönt för Aurora att slippa gå idag!Tack pappa för hjälpen!
Sen fick jag tag i My och Lo!
Dom har precis flyttat och bor nästan vid Sickla så vi stämde träff där.Jag gick ner till centrum tidigt för att hinna med bussen,ibland står det typ 3 barnvagnar där så...
Jag väntade på bussen i hela 25 minuter!I vårjacka och minusgrader...AAAH kallt!
Den var sen,alltså busschaffören måste ha varit helt pantad i huvudet!Han körde som en jäkla idiot hela vägen till Sickla,jag fick hålla i mig OCH vagnen hårt för att inte trilla av sätet!
Väl framme träffade jag My och Lo på Dieselverkstadens café!Checka in borden!Helt tokig!Jag ville ha allt men köpte inget!haha


Så om ni ska fika-GÅ DIT!Det fanns allt!


Sen knallade vi runt i centrumet och shoppade lite!Jag köpte inget till mig!Aurora fick nya gummistövlar,för hon har inga!Dom var så himla söta och kostade bara 79 kronor!Som hittat!Astor fick en ny leksak!Vi har ju ungefär 25 tusen,men jag hade ingen med mig-klantigt-så han fick en...
Vi satte oss ner för en fika,vi satt väl i typ5 minuter sen var vi tvungna att gå för ingen av våra ungar hade lust att sitta ner och fika...dom ville sova,så vi fick ta doggybags på vårat te!haha
Astor somnade typ en halvtimme senare på bussen hem!Gick på en liten promenad innan jag gick hem,sen kom jag hem och käkade lite med resten av familjen...
Sen var det som vanligt fullt ös till sju!
Sen total däckade alla barn-
inklusive Jonathan i soffan...suck...
Nu ska Jonathans kompis komma hit och kolla på fotboll...Vet inte vad jag ska göra...Jo,slå in Gretas presenter klart!Hon fyller ju 7 år imorgon!Stora tjejen!
Det blev inget Mary Kay möte...ingen vill ju gå!Hon är helt på och propsar på att komma hit imorgon kväll..NEJ TACK säger jag bara...
Imorgon är det tänkt att jag ska leka med Anna och Leah,
så Anna hör av dig när du ser det här,försökte få tag på dig förut!
Tjolahopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar