tisdag 30 mars 2010

4 DAGAR UTAN inlägg...fy skäms...


Hej...Ni har väl undrat vad jag har tagit vägen?haha...jag har haft fullt upp!


Lördag...Då träffade jag och Aurora Freja och Nettan och lekte lite och fikade i en park nära oss!

Sen gick vi hem och super packade fort och mötte upp mormor, med TVÅ vagnar...Aurora drog en...haha....Sen var vi barnvakter,vi åt och käkade godis,well...not me!men jag smakade en liten bit på mammas supergoda nougat laddkaka...smarrigt...Sen helt plötsligt kom Svante på att det var Earth Hour så då släckte vi nästan...lite konstigt men bara NÄSTAN alla lampor..men lät tv:n vara på...sen gick alla barn och lade sig...


Astor kände bäl att han inte var på hemmaplan körde fullt ös nästan hela natten och väckte alla som INTE låg i samma rum...haha Aurora som låg en meter ifrån sov som en stock!
Men man kan inte vara arg eller sur på den lilla gossen...söt unge!

Söndag...Då var det kalas dag!Jenny fyllde 10 år!

Våran snälla morfar kom och hämtade upp alla oss och körde oss dit.Fikade och pratade och fick en inbjudan!Till min fasters bröllop!Ska bli jättekul!Dom har bett mig att fota dom innan bröllopet,det kommer gå så bra!Ska låna Porres kamera och stativ!Hon fick en ascool jacka av oss, med paljetter!På kvällen träffade jag Mikaela och tog en "power walk"!Så himla skönt!Eftersom man inte gått så mycket överhuvudtaget den dagen...Vi lyckades skrapa ihop 8969 steg på den lite mer än 1 timmes promenixen!

Måndag...Träffade Mikaela då med,det var tänkt att jag skulle sola men det blev inte av,jag tröffade upp henne i centrum sen gick vi till Lidl,totalt igår gick jag 19540 steg!


Mikaelas stora barn följde med och hämtade Aurora!Sötungar!

Snygg lösning på en unge som inte "orkar" gå hem...vet inte hur lång tid vagnen klara det...

Ett stycke golvplanka från Eva...



Tisdag...Jag och Mickis körde Sickla-igen....haha folk kanske tror att vi bor där nu!Men hon hade ju fått presentkort att spendera på Åhlens och det slutade med att det var jag som gjorde det istället,haha!Köpte en massa påskägg till alla ungar...ett par "fake-convert"...haha sen fikade vi UTE,dock på en väldigt tom uteserverin,men det gäller väl att passa på!SE UPP MEDIS HÄR KOMMER VI,får se vad det bjuds på för väder nästa vecka haha!




Coolt..ingen snö kunde man se heller!Jag hämtade Aurora efter sen gick vi hem med vår pappa!Jag skulle gå ut och gå med Mickis på kvällen men det blev med Sonja istället...18808 slutade steg mätaren på idag...Astor vaknade precis och jag däckade i en kvart med honom...så jag är helt död,får lägga in bilder imorgon-GJORT nu...
Då ska jag till tandläkaren med Aurora och sen på eftermiddagen ska jag till BVC med Astor...ska väga mig då...aaaa...får se om det hänt något mer...tjingtjong långkalsong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar