måndag 22 mars 2010

Vart tog gräset vägen!?

Men hallå?vad händ med den lilla gnutta gräs som kom fram i fredags/lördags?Jäkla skit snö!Om jag får se en gnutta snö singla ner igen detta år tror jag jag dör!Jag vill ha vår och sommar nu!Det vill Auroar med,hon vill ha klänning och sandaler,int en massa kläder så man blir "fvettig", haha!

Idag kom Mikaela och Ida-Minou hem till oss!Aurora som aldrig träffat henne i vaket tillstånd blev ju helt galen av lycka,en flick-bäbis.Hon var sååå "gyllig" tyckte hon.Vi käkade "lunch-frukost" och sen kollade vi på lite bäbisbilder från Auroras tid,sen tog vi en snabbis ner till centrum,hade fått sakerna jag beställt till Aurora häromdagen!Så himla fina och söta!Kolla in!


Aurora myser på Ida-Minou!

Joakim 10 dagar gammal!

Sen träffade vi Freja och Joakim nere i centrum,vi hade bestämt att vi skulle träffas i parken utanför oss men eftersom vi ändå var där båda två gjorde vi sällskap hem.Vi stanande i lekparken vid kyrkan och ungarna lekte.Auroa hade absolut inte leka-i-parken-kläder på sig men så himla kallt var det inte så det gjorde inget!

Sen gick vi hem till dom och tjejorna fikade i smyg på Frejas rum, när Nettan och Göran och lilla Joakim var på bvc.Jag och Astor passade tjejerna!haha

Astor är så jäkla söt!Han har börjat greppa efter sina fötter!Så himla gulligt!haha



Leksakerna måste vara med,annars är det inget kul!


När jag var inne på ICA såg jag till min stora lycka att "New moon" fanns att köpa på DVD, så den ligger här redo att stoppas in i dvd:n!Ska bli kul att se...Mikaela snackade om något med slutet,men slutet på förra filmen sög ju det med så!haha

Blueberries och te blir det nu!

Glömde berätta en sak!Häromdagen när vi var på väg från centrum kom en gubbe gående förbi,han hade långt skägg och var runt 60 år.När han gått förbi sa Aurora:
-Mamma,jag tror han var en tomte,han såg ut som en tomte amma,han hade "fvägg" och det var långt långt långt och lite vitt...jag tror han var det,en riktig!
haha söt unge!

Fanns en lucka den 10/4 som jag blev förfrågad att jobba på Floralin,jag ville verkligen men Jonathan fick inte ledigt,sjukt tråkigt...Hoppas det kan bli snart ändå!

2 kommentarer: