lördag 6 mars 2010

En fet burgare och...nähe inte det inte!

Idag var det tänkt att det skulle bli en "far och dotter"-dag...
men nej,det blev en mor och dotter dag,
den sege karlsloken kommer ju aldrig iväg,trots det att jag gjorde frukost,la Astor,klädde på Aurora och fixade håret på henne och bortstade tänderna,bytte sängkläder och bäddade sängarna,diskade,hängde tvätt,vek tvätt och dushade...kom ut vid tolv...suck...killarna fick stanna hemma!då bestämde sig jag och Aurora för att ta en tripp till Donken!(mcdonald´s).Vädret var ju bara för härligt,men det kunde ha varit någon grad till...när vi väl är där så står jag i kön och ska beställa...Hmm vilken hamburgare ska jag ta tänker jag...när jag plötsligt kommer på mig själv!"Hörrö din tjocka centrummorsa du får ingenting..."nej juste...jag lyxade iallafall till det och tog en latte...vilket jag gjorde igår med...fan...kunde lika gärna ha ätit en jädra hamburgare då...Sen gick vi till centrum...Aurora skrek på vägen att hon absolut inte ville gå till centrum men när jag sa att vi skulle köpa godis så sa hon ok!Mutmorsa har jag tydligen blivit också...Lekit hade rea...
-på våra nattlinnen och babyklännigar från butiken...så om någon vill göra kap säljs dom ut för 199 kr istället för 365...tror inte folk fattar kvaliten på sakerna för att dom finns där...handlade iallafall snuttefiltar till Astor,vi har två hemma aldrig är någon ren...nu har vi fyra...dom var tyvärr inte på rea!När vi nästan är klara skriker Aurora -jag bajsar på mig...AAAAA panik...jag hade inte en enda krona på mig så då måste jag ta ut pengar för tror ni jag fick ta ut 5 kronor på snikna-Lekit?Nej ra!fan dom ska vara glada att man handlar så mycket där!sprang till ica och tog ut en hundring sprang till en kassa och växlade och sprang sen till de nyrenoverade toaletterna!Mycket riktigt kom allt då...som tur var!sen gick vi tillbaka till Ica och handlade en massa goda saker...utanför Ica sprang vi på en "Hot-mama" som jag velat ta en prommis med ett tag men inte haft nummer eller så,men nu så ska vi höras av i veckan!Det ska bli kul!Hennes bebis är typ 2 månader,en urgullig liten flicka! sen gick vi hem till dom sura männen...
ÅH gud så sura dom har varit heeela kvällen!vem vill byta!?Någon???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar