onsdag 24 mars 2010

En latte senare...

Idag fick Astor gröt till frukost med!He loves it,han fick också katrinplommonpure till.Jag fick en deja vu när jag satt och matade honom i den rosa pyjamasen som han ärvt från Aurora!
Och mycket riktigt, det fanns det bild där hon äter precis samma sak!Haha!Hon är dock typ 1 månad äldre än honom på bilden!
Jag köpte en massa matburkar och grejjer till honom igår så nu har vi bunkrat lite!haha
Idag hade jag bestämt att jag skulle hälsa på jobbet på Nybrogatan,eftersom min chef Ann-Helen inte har träffat lilla Astor än så var det banne mig dags!haha
Jag köpte latte som var skitgod...mmm saknat "jobblatten"...dessutom är det en stor kopp och det kostar bara 20 kr!
Han var jätte snäll och skrattade och var på sitt bästa humör-vad ovanligt!
Åh det var så fiiint!Nytt golv,allt trä var vitmålat,nya tapeter allt kändes nytt och fräscht!Fattar inte att en enda kund kommenterat!
Man ser inte så bra på bilderna tyvärr.

Sen träffade jag upp Jonathan,Michel och Aurora!Vi gick och käkade i Gallerian,inget fancy...nästan lite äckligt tom...alltså maten!Sen tog jag Aurora och killarna Astor,och jag gick upp till NK och kollade lite!Juste tog ju en tripp till Zara också...kom visst ut med en full påse både från Zara och Floralin...aaaaa crazy woman!

Sen köpte jag en present till min kusin Jenny som fyller och ska ha kalas på söndag!

Imorgon ska jag åka till Sickla och fixa lite grejjer,kameran,byta saker(haha) och fika-SÅ KLART!Hoppas bara Mickis fortfarande ska med!?Call me!

Sonja tänk över mitt offer to you...ett tips...gå inte imorgon...du kan köra ZUMBA med mig...haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar