onsdag 10 mars 2010

Ja,jag lovar!


Idag var vi på servicecenter i Tyresö centrum, för att intyga att JonOthan är pappa till Astor...förra gången men Aurora,så behövde man bara fylla i papper och skicka in.Nu måste man sitta och intyga att man inte varit otrogen...typ.Så jävla muppigt,om man fortfarande bor tillsammans och så,och har en unge sen innan...Men men Jonathan och jag skrev på papper och intygade att han är far till mitt barn...MUPPIGT!

Vi försökte ringa vår morfar också eftersom man inte ser honom någonting-som vanligt...men ingen framgång...

Sen körde jag och Arre en fika i centrum,sen gick vi och handlade en leksak till Astor,Aurora valde en ring som skallrar.

Kolla vad liiiten Aurora är här...haha!
Sen gick vi hem till Greta och Anders.Greta var hemma idag,hon var ju tvungen att vila upp sig,hon skulle ju på "fitting" inför modevisningen på söndag på NK som hon ska gå på,haha.Åh hon kommer vara såååå duktig!Vi lekte lite, jag och Anders satt ute i solen och drack kaffe i typ 1 timme, så himla härligt!Sen gick jag hem, världens snällaste Anders skjutsade hem Aurora sen så jag fick en liten promenad själv!

Väl hemma så var det skrik och panik till klockan kvart över sju då jag lyckades få båda att somna-Finally!Nu är klockan elva, jag har tok-städat och tvättat fram tills nu,ska gå och tvätta av mig sminket och hoppa i säng!

Jäkla Real Madrid att förlora...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar