söndag 7 mars 2010

Sickla...

Idag blev det galleria-häng i Sickla...tanken var att jag och Aurora skulle till Andys lekland men det känds som överkurs idag...killarna körde sitt race idag igen,tjejerna körde sitt...vi blev hämtade av Anders och mormor och Greta...jag hade en påse med mig med en massa saker jag skule byta och så...min nya väska som jag köpte häromdagen var trasig!Så jag fick en ny,som tur var!

Jag fixade allt och köpte ett fint armband...matchar mitt döskalle!men i svart...
Sen åkte vi hem till mormor ett tag och sen hem...jag,Jorre och Aurora "bullade" sen...Här är några av våra "konstverk"!Jonathan gjorde ägget,jag tårtan (såklart)Aurora också en tårta och Aurora gjorde alla bullarna själv!Jätte duktig!




Sen hoppade ungarna runt i deras nya tröjor...tydligen var pappa favoriten!?



Nu ska jag kolla på en konstig film..."The men who stare at goats"...George Clooney...nått att kolla på iallafall!HAHA...
Astor har varit sjukt skrikig idag!
Aaaaaaaaa....
Imorgon ska vi träffa Olivia och Natahalie...åka pulka tror jag!
Får se vad vädret bjuder på!
God kväll...

1 kommentar:

  1. haha vilka söta tröjor de har, men vad har du "I Love Mum" tröjorna då?:)

    SvaraRadera