torsdag 25 mars 2010

Hej jag skulle vilja...

lämna tillbaka...undra hur många gånger jag sa det idag,haha!Jag och Mikaela tog en lämna-tillbaka-tripp till Sickla idag!Vi tog bussen vid tio, då hon måste vara hemma i tid till att dom "stora barnen" kommer hem. Vi knallade runt ovh fixade alla saker som skulle fixas.Vi körde lunch och fika på stående fot,typ.Haha vi hade inte tid för annat!Sen hängde jag med ner till centrum innan det var dags att gå och hämta Aurora. Eva är så himla snäll,Aurora får komma imorgon trots det att han egentligen ska vara ledig,men hon var ju hemma tisdag onsdag i rädsla för magsjuka,men det är nog ingen fara längre.
Min söta mamma har ju också namnsdag idag!Grattis mammis!

Jag hämtade Aurora och gick hem till mor. Där bjöds det på våfflor,jag åt ett litet hjärta och njöt...haha.Dom hade fått våfflor hos Eva idag så hon var inte så intresserad av det,slutade med att hon käkade en smörgås...men själv så kan man väl aldrig få nog av det!haha



Träffade på en gammal kompis idag som inte bor här längre,det var kul att se henne!

Nej nu ska jag väl fortsätta in this madnezzzz!
Imorgon sägs det bli vackert väder...Hoppas det!

Ska sola imorgon...shit va nice!
Ska vara barnvakt och sova över hos mamma på lördag också,det ska bli kul,undra hur Astor beter sig bara...haha hoppas dom får sova något!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar