söndag 21 mars 2010

Gretas partaj!


Idag var vi på Gretas kalas!Vi gick dit lite tidigare och kyckades få mormor opch Nojnoj att ta båda barnen medans jag och Jonathan gick och handlade lite på favoriter på Lidl.
Sen blev det våfflor och tårta!Jag käkade sallad istället,om man ska tro på vågen hemma hos mamma har jag gått ner över 4 kg på typ 2 veckor...får se till nästa vecka om det stämmer,ska till BVC då och det är den vågen man får lita på,haha!Men det syns ju inte för fem öre så det är ju lite tråkigt!...haha
Greta fick nya fina gympaskor,ett par jeans leggings,ett par svarta leggings och den här söta klänningen med matchande diadem!Kolla också in glassstruts örhängena!
Söta likisar!


Astor busade runt med mormor lite!
Sen gick vi hem i snöstormen!Var kom den ifrån,sjukt jobbig!Förstår inte varför det ska nsöa mer!Imorgon håller vi tummarna för sol igen!
Får se hur det blir imorgon,har Mikaela och Ida-Minou inbokade,Freja och Nettan kanske på eftermiddagen!Får se hur dagen blir!
Vi käkade middag på stört när vi kom hem,alla var jätte hungriga,jag gjorde pasta med skitgod pasta sås till Aurora och Jorre, och jag käkade...ja sallad...börjar ju tröttna...nu ska jag käka lite blåbär och dricka te!
Ha en fortsatt trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar