fredag 26 mars 2010

Now it´s official-VÅREN ÄR HÄR!

Oh yes,gott folk det är snödroppar som har tittat fram ur rabatten!
Finally är våren här-Aurora säger varje gång vi ser gräs-mamma titta det är sommarlov snart då ska jag bada och äta glass...sen börjar hon typ sjunga Bullerbyn låten...haha
Kolla mitt konstiga äpple jag åt igår...vad var det?haha

Inatt var han helt galet hungrig och greppade flaskan själv!Kolla in!Haha


Playdate idag med Ida-Minou!Astor och hon låg och lekte i hennes babygym-Astor loved!
Kanske måste köpa ett,han var tyst och lekte SJÄLV i hela 20 minuter typ...trodde han hade satt något i halsen eller något...haha


Ida-Minou med hennes present hon fick av oss häromdagen!Haha glassen är en skallra.
En glass till den snygga glasstjejens dotter...haha!

Astor la beslag på babygymmet...som sagt...
Jag gick hem till Mikaela idag efter att ha lämnat Aurora sjukt sent...en helvetes morgon...och det blev inte bättre...det var Astor idag...vet inte vad det var med honom!Han skrek typ hela dagen...ungjäkel!
Tog en liten fika innan vi gick ut...
Jag solade idag,medans Mikaela var barnvakt till Astor utanför.Körde ståsolariumet i 8 minuter...syns ju sjukt mycket-INTE...typ röd...en gång i tiden blev jag brun...undra vad som hände med den...
Sen gick vi och handlade lite på Coop,sen följde vi med Mickis mamma och lämnade av hennes saker,sen gick vi hem till Mikaela igen,och sen sprang vi iväg och hämtade Aurora!
Stegräknaren stannade på 15.235 idag...fan det var bra jobbat!haha
När vi kom hem badade jag båda barnen och lagade mat,sen la jag skrikapan Attoj och satte på en film till Aurora.Harry Potter 1:an!
Hon var helt fastklistrad,det var jätte bra tyckte hon!

1 kommentar:

  1. Snödroppar, smält hundbajs och pfatta convert, vilka vårtecken!

    Värsta söta badungarna! :)

    SvaraRadera