torsdag 18 mars 2010

Snurrskalle...

Kan du se lite söt ut?aaa...såhär!?haha
Igår vet jag inte vad som hände?!Tanken var att jag skulle träffa Anna och Leah-vilket inte blivit av på typ 100 år!Så jag såg fram emot det som fan!MEN, ca 1 timme efter jag vaknat small det till i huvudet och det snurrade som fasiken!
Helt sjukt,till slut spydde jag för jag mådde så illa,det kändes om jag var aspackad!Jonathans kompis som sovit här skjutsade ner mig till Tyresö Hälsan vid ett,då jag legat och vilat fram till den tiden.Haha, vilka ordinationer...Lämna bort dina barn, sov på dagen,ta det lungt...haha Jo tjena att något av det skulle inträffa inom dom närmaste månaderna-ÅREN!Hade lite lågt blodtryck,men inget som var farligt..."Akta så du inte går in i väggen"...Jag tänkte för mig själv (lite blond)...haha...."Vadå?Vilken vägg,Var?" Min kära karl tog ju allt med en nypa salt,som alltid när någon annan än HAN mår dåligt,och JAG får gå och hämta Aurora senare...Men jag var inte så arg som man kan tro,han var på IKEA och inhandlade en efterlängtad klädbyrå till Aurora,ni som vet-som den shopoholic jag är-att det inte finns plats för ett till klädesplagg just nu!Det väller ut från garderobernas hörn och kanter,SE UPP-varje gång man öppnar en dörr...haha...Han köpte även min koffert från MIO som jag ville ha till Astor,så himla fin!Juste!Hoshi (Jonathans kompis) skulle sätta in en kabel i tv:n från datorn,han slår i huvudet i hyllan ovanför tv:n och studsar ner i tv kanten...det resulterar i en spräckt läpp!Helt sjukt,det var blod på hela kudden och typ en hel toalett pappers rulle!Stackarn!Det blev ett stort hack rakt igenom läppen!

Men idag mår jag bra...kanske lite konstig i bollen men annars toppen som vanligt...

Skulle gå på mammagruppen idag men hade faktiskt ingen lust eller ork...mest ingen lust,när det bjöds på något roligare!

Så jag träffade Mikaela och Ida-Minou samma tid som alltid!Haha...kvart över nio!dom följde med oss och lämnade Aurora hos Eva,sen drog vi till Sickla...jag och Sickla..haha...Alltså jag har garvat så jäkla mycket idag...och snackat så jävla mycket idag,att jag tror jag har "träningsvärk" i munnen...haha...om det går...Men seriöst...varför ska det kosta typ 150 kronor att käka lunch och fika?Det är helt sjukt...ett rån om ni frågar mig...Det kan man ju typ få...få....ett par leggings för!?haha...Astor har varit en jäkla gnäll potta idag...men det var väl inget nytt...han vaknade 7 imorse..och har typ slumrat i vagnen i ca 1 1/2 timme...han somnade 7 ikväll!helt sjukt!Han bajsade iofs när vi kom hem...så jag kan förstå om han var full i magen...Jag tog upp kameran i Sickla för jag ville fota dom små liven...Det var ju bra att jag stoppat in batteriet i kameran...Inte...jäkla pucko...haha...är sjukt avis på Mikaela som har en unge som är nöjd i stort sett hela tiden...sötungen Minou bara är...bara ligger och är söt...AVIS!Sen följde hon med mig och hämtade Aurora sen gick vi hem till vårt...lagade mat,kollade i påsarna...haha typ 80 % av det jag shoppade ska tillbaka...lite svårt att prova saker när man har en unge i bärsele på magen!Sen la jag Astor...sen Aurora...käkade mat och nu har jag precis klipp Jorres hår...det blev bra...inga klagomål den här gången!Imorgon ska vi få träffa Frejas lillebror,fortfarande namnlös!Det ska bli så kuuuul!Han kommer vara pytteliten om man jämför med Astor som ÄR pytteliten!Det går så fort!Men då ska jag banne mig komma ihåg batteriet i kameran, för det måste fotas!

Tills imorgon...Ciao!

Jag är så glad,för idag fick jag mitt första halsband av Aurora.Det är jättefint och kommer lätt att bäras varje dag..ok NÄSTAN varje dag...

Juste...lite kli skickar vi till Noah som fått vattkoppor!Kli kli...haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar