fredag 12 mars 2010

29 bajskorvar senare...

Alltså att bo på Graniten är inte så hemskt som en del tror, vi har nära till allt,centrum,bussar,affärer,de flesta vänner...ja,nästan allt. Det finns ett minus. Att varje JÄVLA ursäkta,men det är verkligen JÄVLA vinter, är det någon-säkert ful och slapp jäkla luffare som INTE KAN TA UPP SITT HIMLA ÄCKLIGA HUNDSKIT!Igår var jag och Aurora ute på en panik promenad,Astor skrek som en galning i typ 3 timmar till slut hoppade vi ut från lägenheten och ut i...ja,bajset...Vi räknade bajskorvarna runt om här...tappade räkningen efter 29 stycken på typ 100 meter.Det är så frukansvärt äckligt att man till slut garvar,det är inte några små heller,det ser ut som en riktigt stor hund...Jag har bestämt mig för att om jag ser någon som inte tar upp sitt skit så tänker jag ta det,tillsammans med snö och kasta det i huvudet!Så se upp era slöa hundägare...jag är på krigsstigen!Jag har en bild,men att jag bloggat om det är äckligt nog!


Igår var jag och Aurora ute i vår lekpark...det var mysigt i solen...hon var helt sjukt duktig på att gunga! Min stora tjej...Det var lite svårt att ta sig fram med vagnen vi fick gräva en stig så jag kunde komma upp på den 1 meter höga snön!






Sen när vi kom in kom hon gående med vattenkannan på foten och såg arg ut...Om ni sett Emil i Lönneberga nyligen hade ni börjat skratta helt galet...

-Förgrymmade unge!Skriker hon sen!haha

Idag träffade jag Mickis och Ida-Minou!Så himla fint namn!Aurora följde med en stund sen kom min farmor och farfar och hämtade henne sen åkte dom hem till oss och käkade lunch...Jag och Mickis hängde i centrum....centrummorsa...IGEN!haha...Vi hade jätte trevligt,käkade lunch på fiket uppe på bron...sjukt dyrt!Men som vanligt när jag är i centrum handlar jag alldeles för mycket...på HM...vad annars...Jaja...får ta den smällen när det kommer...haha
Vi ska träffas igen på måndag det ska bli kult!

Kvällste...det här med att gå ned i vikt är överskattat...haha
Imorgon HOPPAS vi...håller tummarna på att Noah och Sonja kan komma hit och leka...eller hitta på något...det var verkligen 100 år sen sist!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar