fredag 19 mars 2010

Joakim!


Idag fick vi träffa Frejas lillebror,han ska NOG heta Joakim!Kolla in sötisen!haha,Astor som är så himla liten blev helt plötsligt en stor kille!Helt knasigt!
Något som var ännu knasigare var storsyrrorna som hade bestämt sig för att stoppa vadd i öronen...Aurora fortsatte tyvärr i den stilen ändå till läggdags...Suck...

Toksyrrorna!

Vi började iallafall dagen med att vakna helt sjut tidigt som vanligt,Aurora som inte kan eller förstår innebörden av att försöka somna om typ springer upp och tycker jag ska gå upp med henne på en gång,hon väcker lillebror i detta moment och det slutar med att vi får gå upp...Sen städar jag lite-som att det gör någon skillnad?-och sen går vi ner till centrum.Inatt när jag vakande fick jag nämligen panik när jag såg att det inte fanns någon Astor-mat kvar!Trodde det fanns ett helt paket men icke sa nicke!Så vi gick ner och handlade det,Aurora fick ha sina nya skor på sig och var jätte glad,den enda haken var att hon inte fick springa i vattenpölarna...JO TJENA hon höll ju det löftet...sen kom vi hem och då laga de jag lite lunch och passade på att baka kladdkake-muffins...som blev jätte goda!Dom tog vi med oss upp till Freja sen...Vi träffade sen Nettan,Freja och kanske-Joakim haha...Tog en sväng om i lekparken men det kantades mest av surkorvs storasystrar så vi gick upp till dom efter 45 minuter typ..
Sen käkade vi lunch-pannkakor och grädde och blåbär,fikade och tittade på småbrorserna,tror att Freja och Aurora kanske blev lite sura på deras mammor som pratade förlossningar hit och dit och bajsblöjor...haha...Joakim fick också sin present,söt va?En blöjtårta!


Sen gick vi hem...och hörde på när lillebror bara skrek och skrek och skrek,han är fan aldrig NÖJD!jag säger bara såhär,jag skulle betala en räkning på internet det slutar i totalkaos...jag hatar Nordea just nu och mitt kort...AAAA jag är helt tokig...jag satt i support,samtidigt som Aurora-häller hudkräm på golvet,slänger små små små pappersbitar på hela golvet i badrummet,borstar tänderna med 1 liter tandkräm så hela handfatet är nedsmetat,skriker HELA tiden,klänger på mig,gråter,gör illa sig på allt,väcker Astor,har sönder en söt kaffekopp....ha det var väl i stort sett allt...jag kommer döööö på ungen om hon fortsätter i denna söta visa!Och snälla,ta INTE upp något av följande med henne för vi har haft världens diskussion hon och jag när vi gick och lade oss och hon sa förlåt...mamma,förlåt att jag var så jobbig...mmm man kan liksom inte vara sur då,då blir man mer sur på sig själv som varit sur...Äh bajskorv...Jorre började 8 imorse gick hemifrån halv...nu är hanpå möte inne i PUB och sen ska alla på hans jobb ut...kul va?hela jäkla dagen själv...min huvudvärk har övergått i något slags bitande slungande ljud,vet inte vad det är men alvedon biter inte...Nej ska gå och gräva ner mig i disk och tvätt nu...Imorgon är det Barnadiset och Livias 6 års kalas...Jonathan ska iallafall ha Astor då...lite avlastning...

Det var för en svunnen tid sen då jag kallades för Eilert...jag hittade lite saker igår som var "Eilert"s...typ "The crew" kortet osv...shit vad lång tid sen...det var roliga tider...men ack så fort tiden går förbi...Ni fattar väl ingenting...Pontus har du kvar den stora inramade bilden?

"Hey Eilert,you say you wanna lose control?Come over here I got something to show you!"

We höres folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar