fredag 5 mars 2010

Nya brillor,ett måste!

Idag åkte jag och Astor till stan,med ingen speciell destination...Jag ringde mormor och det slutade med en lunch och solglasögonprovning!det var kul,Astor hade nog mest kul haha!
Jag ville ju självklart ha dom som visade sig kosta alldelels för mycket!Det slutade med ett par skitsnygga...dock ingen bild!
Ett par nya varje sommar måste man ju ha!
Idag var man ju tvugen att ha solglasögon,nästan blind när man gick ut!
Jag köpte äntligen en fotfil så mina fötter kan bli babylena igen!haha!
Nu blir det film igen!
The Boondock Saints 2...
"In Nomeni Patri Et Fili Spiritus Sancti"
Vi är visst "tjändisar!"

2 kommentarer:

  1. villy jakobssonlördag, mars 06, 2010

    Gud va söt =)

    SvaraRadera
  2. Gud va DU är söt som läser/följer bloggen!kram på dig min kusinvitamin!

    SvaraRadera