tisdag 23 mars 2010

Grattis Astor 4 månader!


Grattis Astor,nu är du fyra månader!Tiden går så fort!Vi firade honom idag med gröt!Han tyckte om det,första gången han fick smaka och han ville ha mer,och mer,och mer!haha
Lite senare på dagen så fick han smaka lite mangopure,vilket var en större hit och han blev så jädra sur när han inte fick mer!haha

Klockan 05:30 slog Astor upp sina blåa!Och inte kort därefter Aurora...Vi var klara att gå till Eva vid åtta,men jag städade och donade och la Astor. Då ringde Eva och berättade att en storebror till en av dagmamma barnen hade kräksjuka!Så jag bestämde att Aurora skulle vara hemma istället!Vill inte bli sjuk med det!
Vi bjöd över morfar på lunch!Och han kom!Helt otroligt,haha!
Sen kom vår pappa hem!Det var kul,då gick jag och träffade Anna och söt-ungen Leah,och letade efter min ring jag tappade igår utan lycka...fan jag är så himla ledsen för det,hoppas den kommer fram...
Vi gick promenad och snackade lite skit,tog en snabbis ner till centrum och köpte en latte,och hämtade ut ett toalettkort,när jag anger min adress ser jag att Nettan/Frejas mamma precis varit där och hämtat ut,haha när vi pratade om det igår!
Sen gick jag hem,men då kom Aurora och Jonathan ut och ville gå på en promenad,det slutade med att vi gick hem till Jonathans mamma ett tag,sen sprang vi hem med trötta barn och båda sov till halv åtta!
Nu ska jag käka lite björnbär!Gott!
Juste Mickis,det finns frysta jordgubbar och björnbär för bara 20 kr på Ica Ringen!Passa på!haha
SHIT POMMES,jag kollade på New Moon igår!Jag höll på att döööö!Jag var i extas!Helt galen!Fy satan var bra den va!Men jag kan inte vänta till den 30 juni då nästa film kommer!Kollade på trailern till den redan nu ikväll!
Imorgon ska jag åka och hälsa på jobbet!På Nybrogatan,det är nyrenoverat där och är sjukt SJUKT nyfiken på hur fint det blivit!

1 kommentar:

  1. Köp inte hallon på Lidl, de smakar jord!
    Och just det, jag körde i bajs idag! haha

    SvaraRadera