söndag 14 mars 2010

Fashionshow!



Vaknade kvart i 5...Astor heeelt rabiat...KULJUL!Somnar om igen vid 7!!!!Jag var helt slut i skallen...jag gick och lade mig och fick sova ända till 9:40!!!Då var det bråttom,jag skulle möta farmor vid Gullmarsplan vid 11...det blev halv tolv...Aurora är så sjukt duktig på i stort sett allt just nu...stor unge!


GRETA!
What a star!haha så himla söt och duktig min lillesyrra var idag!Faktiskt typ den enda som gick i takt till musiken också!Puss på dig Greta,du var jätte duktig,mamma du måste skicka in bilder på henne,någonstans!Ungen hade tillochmed kommit på en pose som hon gjorde längst fram på podiet,haha!

Min söta lilla kusin Amanda och min moster Titti med Astor var också där!



Likaså "mormor NojNoj",mormor och hennes jobbarkompis "hotta"Ingrid.

...jag borde egentligen jobba med sånt där...har ju så mycket tankar om saker och ting...på de tre timmar som dom övade på kändes det som att det 15 minuter långa visningen kunde ha varit så mycket roligare och bättre...!

Jag sprang iallafall upp till jobbet på NK och kollade runt,och visade sötungen Astor,som inte var så skrikig idag...förutom när vi kom hem igen...!Köpte lite grejjer...mitt i allt när jag står där kommer alla ungar ut(som ska gå visningen).Jag blir helt galen,alltså GALEN när jag ser att ungarna springer runt UTAN Floralins hårspännen...typ HM hårspännen istället!Hur kan man ha missat det!Jag blev arg,en pappa till någon unge tittade på mig som att jag vore helt puckad...haha jag lät nog rätt så puckad när jag utbrast: MEN HALLÅ GRETA!Varför har du det DÄR fula HM hårspännet?!Vem är ansvarig!?

Nanna tog iallafall hand om det till den senare modevisningen...och satte dom på plats!haha!You go girl!

I mellan allt det här hann jag springa lite på stan...och som vanligt byta grejjer...och köpte lite nytt!FASIKEN...jag kan inte fortsätta såhär...men det är så svååårt...jag tror jag får låsa in mitt bankomatkort..eller be Aurora gömma det!Då kommer det garanterat INTE att bli hittat!haha

Mys innan läggdags och bad...
Nu har jag slagit in paket...Det är ju rätt så många födelsedagar de kommande veckorna...och som vanligt är jag förberedd...haha

Greta fyller ju hela 7 år på onsdag!

På lördag ska Aurora på Livias kalas på Barnadiset,hon är sååå laddad haha.Hon kommer ha den sötaste outfiten-EVER!

På söndag släktkalas för Greta...och nästa söndag är det nog kalas för Jenny min kusin,har inte hört något än men farmor sa att det kanske var så.

FARMOR & FARFAR tack för att ni alltid ställer upp!Ni är bäst!Puss på er!Tack för allting denna veckan!


Imorgon ska jag och Astor leka med Mikaela och Ida-Minou!Det ska bli kul!Jag har bakat nya skorpor...för man kan få äta en skorpa...bakade visst också lite morotsmuffins...haha...MEN dom tänker jag inte äta...Sonja dom väntar på dig!haha

Aurora ska till Eva imorgon sååå himla glad för det!Hon älskar verkligen sin dagmamma,jag tror jag glömt att skriva att hon ofta säger fel till mig...och kallar mig för Eva istället,sen när hon kommer på sig själv att hon sagt fel är hon så himla söt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar