söndag 28 februari 2010

Kalas-igen!

Hej hopp!

Idag var vi uppe med tuppen och åkte hem till mamma,vädret är ju lagom gulligt just nu,och vi inväntar tsunamin som väntar att slå till här i Sverige nu när det börjat att töa...haha!

Vi fixade en massa gott sen blev det tjej träff,Astor och Svarreman var dom ändå boysen!


Mamma fick en massa fina presenter av sitt bästaste barn och barnbarn och en massa MASSA fika!haha fast jag tog det lungan!Te var gott...en liten bit av massas tårta smakade jag!Den var smarrig...mäktig men smarrig!Pontus skjutsade hem oss,sen åt vi en snabb middag sen var det sleeptime för alla ungar...nu har jag suttit här framför datorn i hundra år och kollat på kläder till Astor..hmm Lundmyr är nog inte lika äckligt som jag tyckt förut...

Aurora satt och myste med mig och tyckte att pappa skulle ta kort...söt unge!


Här kan ni förstå varför hon kallas för "Chinita" haha!


Imorgon ska mina ungar vaccinera sig...kuuuuuul...ett jäkla helvete vill jag säga...Arre dos två svininflu...och Astor första vaccinet...

Jorre behöver semester...surkorv...

TEATIME!

CIAO!

4 kommentarer: