torsdag 4 mars 2010

SKRIKAPA!

Mina öron,min hjärna...håller nog på att sprika om jag hör ett enda till litet ynka gnäll från min jäkla söta son!Han har gnällt sen tisdags och et verkar inte bli bättre...utan bara värre...!Han har inte bajsat på 3 dagar nu och jag kan fatta att han skriker men inatt fick jag typ 3-4 timmars sömn,och det inte i rad...jag är helt kokobello!Jag vaknade klockan nio och skulle visst lämna Aurora vid nio-tio...hon kom dit kvart i elva...jag gick hem och det var meningen att jag skulle sova lite...TJENA!Astor var helt rabiat fram till klockan två då han tokdäckar i min famn utan napp eller någonting...Då börjar jag städa istället för att vila...men när fasiken ska man hinna göra allting annars?Hämtar Aurora vid fyra som vanligt och sen var det ju ett jäkla liv från henne också eftersom att det är "sandat" med stenkross...det går liksom inte då!Jag vill inte gåååååå skrek hon när hon fick gå 1o meter...jag har kommit på en ett trick att lura henne att gå den lilla biten...jag springer...då springer hon efter och skriker som en ica-unge...hahah!Jag och Aurora lagade mat åt och sen lekte hon i typ 1 timme sen gick jag och lade både barnen...under den här tiden var väl Astor tyst i typ 10 minuter...jag får typ ångest av att inte bära honom då men jag KAN INTE göra det HELA TIDEN,det är inte meningen!Sen kom Jonathan hem...och jag vill kolla på film nu men det är hans bästaste serie nu på Discovery world,om skattjakter...haha...
Det blir att se klart Sherlock Holmes sen!

Nu blir det frysta blåbär!Så jäkla gott!

Kolla vilken liten tjockis!haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar