fredag 26 februari 2010

Nacka forum

Hejsan hoppsan!
Idag var det ingen rolig morgon, Jonathan är ju fortfarande riktigt dålig och när karll'keln varit hemma nu nästan hela veckan så blir man lite frusterad eftersom att han inte riktigt "passar" in i våra vardagsrutiner på dagarna i och med att han jobbar hela tiden!Jag utbrast till slut- GÅ OCH JOBBA DIN MUPP!haha han var iallafall hos doktorn igen och dom bekräftade att han hade bihåleinflammation gånger 100 typ...så jag kan väl fatta att han beter sig som en jobbig tonåring ibland...eller nått...Idag fick jag med mig Anna till Nacka forum,kanske inte så bra för Anna för hon mådde verkligen inte bra...fick t o m dåligt samvete för att när vi åkte på bussen hem lät det som det satt en bubbla i halsen...hon ringde Handen akuten och fick tid,ringde nyss för att kolla hur det går men hon sitter nog inne hos doktorn fortfarande.
Jag bytte lite saker som vanligt,köpte en snygg vår väska...
MEN på tal om vår-Välkommen översvämmning!Vilka trevliga vattenpölar det bildades idag,1% av snön försvann väl kanske, så man kan ju inte ens tänka sig hur det ser ut när det blir ännu varmare. SHIT kollade nyss på nyheterna en bil hade blivit helt krossad av is som föll från taket...läskigt!SE UPP ALLA SOM KNALLAR RUNT I STAN!gud va läskigt...tänk om man får något i huvudet..då kan det vara tack och adjö!
Jag kommer aldrig mer handla på någon annan affär än Zara till mina barn...fy satan vad söta kläder...jag önskar att jag kunde spola tillbaka tiden till när Aurora var typ 1 år...jag skulle vara ruinerad då..haha jag kan inte sluta kolla på rosa och spets...Astor kanske passar i det?haha
Jag är grymt grymt avundsjuk på min chef som åker på en otroligt behövlig semester till Thailand på söndag!Sola lite åt mig och njut för sjutton gubbar!
Och lite lite avunsjuk på Nettan som ska föda barn när som helst...beräknad till på fredag-om en vecka!Gud va fort tiden går...
Nej nu ska jag kolla på nått tråkigt på tv...jäkla skit skit tråkiga OS rullar här hemma dagarna i ända typ...Men jag kan faktiskt medge att jag längtar till sommaren-fotbolls VM...det ska bli mysigt...för köra fotbolls kvällar här och hänga på min nya veranda (som ska byggas till våren) och dricka mojitos!Smaskens!

Juste Aurora har fått världens bakslag med att kissa på toaletten...det kommer i brallan hela tiden...JAG ORKAR INTE!stackars henne...

Imorgon får vi se vad dagen väntar...kanske Kaatach?!

Söndag blir det kalas för mormor och Aurora hemma hos mormor...ska bli kult...inte för att jag ska äta några godsaker inte...utan bara kul att hänga lite...


Nu är det ""tea-time"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar