onsdag 3 februari 2010

Äbentyr!

Hej hej hallå!

En söt nerbäddad "Skorpa"

Storm?Ja STORM var det ja?haha vilket skääämt!Idag var jag och Anna i Sickla!Jag messade henne igår efter Paradise final-fiaskot...alltså suck orkar inte ens kommentera finalen...Haha vi bestämde att vi skulle ta bussen 11.40,när den kom så skulle jag hoppa på den vid min busshållplats,men det var ingen på bussen!Anna trodde jag menade 840, och den stannar ju inte vid min hållplats så jag kutade ner till centrum,men jag hann!Men jag hade ju inte sagt att jag kollat en annan buss så det var ju totalt mitt fel!haha!Innan jag gick så tänkte jag att jag verkligen inte ville ha min nya fula fula "dagismamma" vinterjacka så jag tog en kofta och min pälsväst...mm varmt haha-INTE!Anna hade ju tänkt precis samma sak och satt på sig sin vårjacka.men men!Vi knallade runt där i Sickla några timmar och kollade lite i affärer och käkade lunch på bästa stället Tartine.När vi sedan skulle bege oss ut såg vi till vår förskräckelse vädret!Snöoväder gånger 100!Jag måste nog vara den mest lättlurade på "rean" jag vill köpa allt...Jag hittade iallafall en ursöt bok till Astor!Mina första år.




Införskaffade också sjukt gulliga muffinsformar till Auroras maniackalas som nu blir av iallafall i en annan lokal!Ska fixa inbjudningskorten typ ikväll!Och en liten present till mormor som fyller år snart!


Aurora har "lärt" sig skriva A, idag var hon med Eva och alla barnen på Mora Träsk!Love Mora Träsk!Eva hade skrivit sitt telefonnummer på allas händer,nu hade det nästan försvunnit swå Arre ville fylla i det,så då gjorde hon det, ser ni A:et?först upp sen ner, sen ett streck rakt över, är allt man behöver säga så gör hon det!Astor kan numera varar såhär söt om dagarna, och faktiskt inte skrika mycket alls!

Nej nu måste vi äta lite, Jorre är och handlar mat med Porre! Och Aurora har legat här-under databordet mellan mina ben-under den tiden jag skrivit inlägget och lyssnat på "All the singelladies" i hörlurar och solglasögon!haha


Nej om man kanske skulle fixa lite middag då?

Nu ropar någon att hon är fäääärdig!

Kuljul!

C´yaaa

1 kommentar: