söndag 14 februari 2010

Alla hjärtans dag!

Åh vilken alla hjärtans dag haha, inte jag fick ingenting!Jäkla mupp!Han fick ett kort av sina söta barn med 5 trisslotter i,han vann också på 2 stycken av dom!Äh fan skärpning på det Jorre,speciellt eftersom att du också fick gå ut i lördags och kom hem (den trevliga tiden)6 på morgonen!

I lördags var jag fyra barnsmorsa!Tur att Jonathan var ledig,jag hade kollat fel på hans schema,och trodde han jobbde men icke!Lite skönt,inte som att man såg honom speciellt mycket men ändå...det var en rolig dag!Vi var på godissvampenoch jag köpte chokladpopcorn-FY SATAN VA GOTT!Men nu är et slut på det, för idag söndagen 14 februari gav jag nämligen Astor hans första ersättnigsflaska,ungen sluka med hull och hår,inga problem så jäkla skönt!Lite senare fick han en till,men jag ammar fortfarande men ska trappa ner,han är liksom inte nöjd med bara min mat,så jag hoppas det blir bättre nu!
Jonathan hade grabbkväll här igår med "Esteban" och Hooshyar aka Pachanga Michoana!det var kul dom drack Mojitos så jävla gott,jag fick också en...men utan sprit!Haha vilka muppets!

Idag var Michel här,har inte träffat honom på över en månad,det var kul,Aurora hade nog saknat honom!Eller jag menar "Mattel" haha.
Mamma och Greta kom förbi och käkade lunch en snabbis också,det var mysigt.
Sen kom pappa och Surre förbi med vår julklapp,och Aurora fick en för tidig födelsedags present,världens sötaste tält slott!Hon blev jätte glad och började leka på en gång!Hon ville sova där men ångrade sig när jag inte fick plats..haha
Nej,nu ska jag fortsätta dricka min alko.fria Mojito och hänga med Jorre och Marre....haha
Imorgon måste jag till Tyresö Hälsan med Aurora hon måste få hostmedicin,tyvärr har Astor hostat några gånger idag...suck...

Den här är till alla mina läsare...ni är väl typ fem stycken!haha

2 kommentarer: