tisdag 2 februari 2010

En helt vanlig tisdag..

Gott folk gott folk, idag var jag inne i staden igen...det är inte så jobbigt som man tror med vagn, så länge ungen sover hela tiden så är det lungt!Jag hade en hel påse med grejjer jag skulle byta!Svängde förbi jobbet på NK också och var tvungen att lämna tillbaka lite grejjer tydligen har min unge växt...haha...sen åkte jag hem så himla hungrig!men tror ni jag fick äta när jag kom hem eller?! Nej, Astor hade typ världens utbrott och skrek....och skrek...och skrek...tills slut somnade han...en timme senare...men då fanns det ju ingen tid till att gå en promenad med Anna och Leah som jag ville,för då skulle jag städa,baka osv. osv.för vi skulle ha besök av Noah och Sonja!


Måste vara visa "Mysbilderna" på ungarna...hahaha




Vi åkte skridkor igår,sen gick vi till Donken,vi hade en mysig dag igår min kära dotter och jag!


Noah kom senare och vi fikade och lekte!



Nej nu kan jag inte skriva mer för nu är det Paradise hotel finaaaaaaaaal!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar