måndag 8 februari 2010

And the weekend is over!


Shit shit shit vad fort det går!Helt sjukt att Aurora fyller tre år!HALLÅ!?TRE ÅR!vad hände med åren imellan?det går så fort att man inte kommer ihåg saker!Jag har fortfarande inte fixat inbjudningskorten till Auroras kalas ännu,måste ta tag i det imorgon!Aurora var kalas fin på Svantes 9 års dag!
Vi knallade hem till Svarrebanans kalas i söndags!Haha, vi kom dit lite tidigare och slängde i oss pizza som var kvar från Svantes barnkalas från lördagen!
Sen var det kalas så det stod härliga till!Mamma hade bakat bulalr,banankaka och "barnkalas-äckel-tårta" man äter den hur som helst!haha Aurora ville ha den för det var godis på!Jag gjorde ett kollage av alla bilder, blev lite roligare så!Astor var inte så glad igår,han bara åt och åt och åt hela dagen...jag börjar fundera över om jag ska börja ge honom ersättning,typ 1 mål om dagen...Jag kom ju inte ihåg vad vi gjorde i lördags,vet bara att jag vaknade av att Astor skrek och gnällde i tyå 2 timmar,jag fick svaret till varför när jag sätter mig upp i sängen för att rapa honom, det var bajs-ALL OVER the place!Så kvart i sju i på lördag morgonen hoppade jag och skrikapan ner i badet!Tur var det väl att det inte var mitt i natten,då hade jag nog somnati badet!Sen käkade vi hummer och gott kött,eller jag menar Arre käkade hummer,hon åt upp typ hela,jag och Jorre fick väl två tuggor var...haha.Får väl köpa en egen till "finsmakarn" nästa gång!Idag måndag så körde jag och Aurora centrummorsa race!Aurora vill ju ha allt inne i leksaksaffären och HM,för dom var de enda butikerna vi var inne på haha.
Hon fick iallafall en sjörövarlapp eller "törövarelapp" eller "peratlapp" till ögat och ett Dora utforkaren nattlinne,haha det är i stl.110/116 och går enda vägen ner till fötterna men skitsamma ungen växer jö!Men llappen tappade hon på Hm så jag ringde dit ner och dom hade hittat den! BILKEN TUR VA MAMMA!haha,sen käkade vi lunch med pappan på hans jobb,kebabrulle!ÖÖÖCK!Astorpastor fick en jätte fin stickad dräkt för endast 99 kr!Ett kap!
Nu har jag burit på skrikapan aka spindelapan i 5 timmar för han har haft ont i magen så nu har jag träningsvärk gånger 100 i armen!Imorgon bär det iväg in till staden till Party Store för att hanlda lite mer saker till Arres KALAJS!Får se om jag får med mig Anna och Leah!
Puss och kram till mina bloggläsare och god natt..den kommer bli lång och sömnlös som alltid!satsar väl på 4-5 timmar inatt!cross my fingers!
haha kan inte få nog av Paradise hotel Cimons blogg,lite muppigt?vad vet jag...haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar