lördag 6 februari 2010

"Gooordes"

Hej tjena hopp!
Vilken fruktansvärd natt!Oh my lord!Astor körde race till typ elva,sov till kvart över två sen vaknar han och tjorvar fram till fem, vaknar igen halv sex,skriker-SKRIKER-fram till kvart över sex,somnar vaknar igen halv nio,är hur gullig som helst,sen när gammel farmor Irene kommer vid elva kör han på samma race igen!Suck...Nu har han äntligen somnat iallafall,Aurora somnade också en halvtimme efter...FINALLY typ en timme själv...
Irene var här idag och lekte lite med oss!Aurora är verkligen inte berörd av den här öroninflammationen,det märks inte ens,och feber har hon inte heller,så himla konstigt.Jag fick iallafall städa lite och tvätta när hon var här idag,sen käkade vi lunch, sen tog vi en tripp ner till "godisswchampen"!Aurora köpte lite godis,jag köpte lite choklad popcorn haha så himla gott!
Sen gick ungn hem,HELA vägen, vet inte vad som hände med skit bra för då kanske hon sover hela natten!
Astor fick en till "Mitt första år" bok idag av min farmor och farfar, med Max.Han är faktiskt lite lik honom!Haha
Har försökt få Astor sova med en snutte eller gosedjur, inget funkar,den senaste veckan har den här söta hunden han fick av Livia och Annica faktiskt fungerat!It´s a keeper!



Nej nu ska jag dricka lite te, sen ska jag stryka lite kläder och försöka hitta något att ha på mig imorgon på Svarres kalas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar