fredag 5 februari 2010

En boring fredag!

Äntligen fredag, tänket jag innan jag gick och lade mig igår kväll...haha vilket skämt! hela natten bestod av att Astor typ gnällde hela tiden, och jag kan faktiskt säga att jag inte vet varför!Men det verkar som han har vänt på dynget för nu har han sovit typ hela förmiddagen! Aurora vaknade typ 4 gånger inatt,när jag till slut gick och lade mig på soffan,för han skrek så mycket,vaknade Aurora och kunde inte riktigt somna om,jag springer in och hämtar en kude i sovrummet,Jonathan säger...Hör vad hon säger: Mamma,jag har ont i örat! Alltså ååååhh! Unegn har haft öroninflammation nu typ 25 gånger sen hon föddes jag skojjar inte!Jaha, så upp kvart i åtta och börja fixa iordning alla barn,ringde Tyresö hälsan och fick tid kvart över nio, så det blev en jäkla stress,men mycket riktigt så hade hon ju "öroniblammapion" haha...Jonathan får hämta ut medicinen,orka gå ner till centrum med en febrig unge och en liten skrikapa!


Sen när vi kom hem från TH,var barnen så himla söta, sen badade vi alla,haha det är lite kaosigt men det gick faktiskt bra den här gången!Juste kolla in Arres tröja, tadaaaa!"PIDOMAN!"
Juste Party Store på Sveavägen 44 hade popcorn förpackningar och jag ska ju ändå dit för inhandla ballonger osv...tänkte göra ett ballong valv,fast hänga upp det i taket istället!typ ljusrosa och cerise.

Haha kolla in Astor,bus!




Nu sitter Arre och kollar på Pippi på rymmen, jag har miljoner saker att göra men jag bloggar visst istället haha!När man är sjuk får man tydligen också glass och godis av sin snälla mamma,men säg inget till pappan bara!haha
nej jag måst efaktiskt fixa lite nu innan lillkillen vaknar!vilket han antagligen gör i minuten jag reser mig från stolen!

Juste!Checka in Annas blogg!
http://vartlivmedleah.blogg.se/

1 kommentar: