torsdag 4 februari 2010

Tivoli,carneval eller circus?

Eller tusen andra teman på barnkalas kan man ju ha...vet inte vilket bara!Aurora vill ju ha prinsesskalas och pirat osv osv...samma som Måns helst!haha
Jaja idag har jar försökt hitta popcornförpackningar och sockervadds strutar!Med ingen framgång tyvärr, nu ikväll hittade jag en svensk leverantör som jag skickade iväg ett mail till, dom hade precis såna fina som jag vill ha!Ska börja göra inbjudningskorten idag!Det ska bli kul att se vad det blir för roligt jag hittar på en här gången!haha



Idag var Anna och Leah här kollade på en massa kläder,fy satan...jag är nog lite knäpp i huvudet...shopoholic...Vi käkade lunch och fikade lite,Anna fick min lilla skrikapa att somna i babysittern,hon har "the magictouch" vettefan hur hon lyckas...jag vill också!haha

Åh min söta farmor hade köpt en såndär babybok till Astor som jag hade köpt,vet inte om det är samma men gulligt av henne ändå!Det är roligt att att ha två det är alltid olika i olika böcker!

Mössan av för mig den här veckan som varit så jäkla grym på att uppdatera min blogg!
Tackar tackar!

Juste Floralin har numera en blogg,check it out!
http://floralin.blogg.se/

Någon som vet vart man kan köpa gammeldags leksaksflygplan?
Letar efter ett att hänga upp i taket till Astor...

Min mammas blogg har sjukt många besökare just nu!280 pers!helt galet!
Ny Blondinbella på G?haha
http://www.hornsgatan62.blogspot.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar