tisdag 23 februari 2010

Sunday bloody sunday!




It´s the day,D-day!Auroras kalas!Allt är fixat! Ballong valv blåst allt är färdig fixat på gott det går,48 muffins bakade!haha morotsmuffins-choklad-hallon.Det tog ett tag men det är värt det!Anders kom och hämtade mig och Aurora och jag droppade henne hemma hos sina kusiner. Marcela följde med och hjälpte mig att fixa lokalen.Tror ni att det var plogat upp till det lilla huset?Nej ra!Anders och Marcela plogade medans jag började kånka på saker!Sen började vi hänga upp dekorationen,såhär fint blev det!


Sen började jag fixa alla muffins och Marcela dukade och lade upp kakor osv.
Sen blev klockan helt plötsligt två!Och alla barn började komma!



Tyvärr så var det 9 stycken barn och två bäbisar som inte kom,men totalt så var det 18 barn och typ 7 vuxna!Det var roligt ändå!Så himla skönt med en stor lokal,barnen kan bara springa runt och leka!


Helt plötsligt blev klockan fyra efter korv,muffins,kakor,popcorn,chips,tårta,och present öppning!
Och då var det hemgång!Tack alla ni för alla fina presenter Aurora fick!Sen städade vi och Pontus kom och hjälpte mig att skjutsa hem allting!


Astors hosta är lite bättre,så jag hoppas den inte blir så lång varig!Aurora och jag pussar ihjäl lillebror sen går vi och äter lite,för på vägen hem från kalaset sa hon:Mamma,min mage säger att den behöver äta!Vi käkar sen går hon och lägger sig total däckar!

Måndag,jag ringer till Tyresö Hälsan då dom på SÖS ville att han skulle ta beslut om hon ska ha rör i öronen eller inte,det blir så.Får väl en kallelse om ca 1 måndad,det är lika bra hon hör faktiskt inte nu,och så har det aldrig varit förut!

Tisdag,Jag fick skjuts av farfar till SÖS,droppade Arre hos Eva på vägen och Astor var hemma med Jorre.Lämnade tillbaka Aerosol-maskinen och åkte sedan med till Farsta centrum,skulle köpa en present till mor min som fyller år imorgon!Går sedan tilll bussen,tror ni att den kom eller?Jag vönatde i hundra år och frös som ett svin!Jag ringde min söta snälla farfar igen som skjutsade hem mig!Tack farfar!Jonathan kom på den roliga iden att vi alla fyra skulle bada tillsammans i vårt badkar,det var kul-INTE! Men det gick hahah!

Nu ska jag sova,har vikt kläder i 2 timmar innan jag tvingade mig till datorn!

Juste min karl du får en offentlig tillkännagivelse,haha för du varit så duktig med Astor dom här dagarna du varit hemma och vart sjuk!

Sov gott gummi----!haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar