torsdag 25 februari 2010

Klantarsel!


Hur i helskotta kunde jag glömma att bästaste dagmamma Eva fyller år idag!Fy skäms!Det blir till att köpa en fin present!Idag var det mammagrupp,jag gick. Haha ja vad ska man säga?Jag var självklart yngst av alla...men det var trevligt...nästa träff på onsdag...Stack ner till centrum och brände lite cash...och lunchade med Anna-som dom centrum morsor vi är!No affence Anna...haha!Hoppas du kryar på dig lite,jag vill åka till Nacka imorgon om du pallar!Nej nu ska jag dricka te...Peppermints te är att rekommendera STARKT! Jag tror jag kommer börja jobba varannan lördag...jag känner mig lite sugen...det ä mycket jag känner mig sugen på men det blir inte mycket av det,jag påbörjade nämligen lite GI i måndags...får se om fettet kan förbrännas lite på det sättet...cross my fingers!

Ehm...Floralins nästkommande leverans är to die for!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar