torsdag 18 februari 2010

Skepp o hoj!


Lätta ankar kapten!Haha idag var det en konstig dag, natten var helt kaos,Astor hostade och skrek och höll på från ett till 5 inatt..blev inte mycket till sömn!Aurora vaknade innan oss och blev inte firad i sängen...stackars!Jonathan och jag gick upp och jag hade ställt fram hennes paket kvällen innan så hon blev helt paff när vi bröjade sjunga och paketen redan stod på bordet!Men hon blev glad för sina paket!Jag ringdeTyresö Hälsan igen och fick tid till en halvtimme efter,så det var bara att klä på sig och springa ner.Doktorn sa ju precis det jag befarade,att den här otroliga förkylning Astor har åkt på kommer sluta i att vi måste åka skut till SÖS,vilket jag antagligen gör imorgon!

Aurora hade så himla kul idag,äntligen fick hon ha sitt efterlängtade piratkalas!När hon kom hem från kyrkan imorse hade hon också fått post!Gammelmormor och gammelfarmor hade skickat varsitt gratulationskort vilket Aurora älskar!Så tack till er båda för dom!Sen svidade hon om till pirat och då kom alla kompisarna!Alla var så snälla och inget bråk,helt otroligt!Hon fick jäääätte fina presenter också!Super coola skor och tofsar mm.

Sen när alla gått hem somnade Astor och ja lade mig på soffan och däckade!Sov en halvtimme och vaknar helt förstörd!Aurora ligger på mitt huvud och myser...haha,äh usch för att sova på dagen man blir helt knäckt!ALDRIG mer,men det blir väl så när man inte sover på natten...Sen kom Auroras farmor,Chano och Natti hit-mitt i kaoset!Astor fick världens host attack-bajsar på sig-ÖVERALLT-Aurora vill ha mat-Astor skriker-knackar på dörren-telefonen ringer...ja ni fattar haha...men men det löste sig sen,hon fick äntligen sin sparkcykel som hon gått och drömt om sen i somras!Super lycklig!

Och faktiskt skönt,tänk sen i sommar då kan hon sparka ner på den till Eva!Nu sover båda barnen och jag ska passa på att dricka lite te och sen sätta på en tvätt!Hmm...är grymt besviken på att typ 5 personer har svarat om dom kommer eller inte på Auroras kalas på söndag!Så please let me know!

Juste ni har ju inte sett slottet!Här är det!haha

Glömde att säga,när alla barnen gick sa jag till Auroa att hon skulle tacka alla för presenterna hon fått...
-TACK,för alla julklappar!
hahaha söt!Men vadå?Det är ju tomtem som kommer med alla paket?haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar