tisdag 23 februari 2010

"Ett till litet kalat"

"Ett till litet kalat" skiner hon upp med när jag berättar att morfar och "tuttanne" ska komma och "Dene och latte" haha!Corre,Jenny och Villy! Jag skickade iväg Jorre på morgonen trots att han var dålig,jag har ju haft Aurora hemma i stort sett tre veckor nu hon har varit "on-off"i sin förkylning!Jag har inte hunnit åka in till Partystore och handlat alla mina saker!Han åkte in och köpte en massa fina saker till kalast på söndagen!
Även en svindyr tårta som var skitgod men ändå?
En 6-bitars prinsesstårta för 210 kr?Jisses!Aurora fick packet och var superglad,men lika busig som alltid!Fina presenter och äntligen en docka som kan krypa och gå!Hon sov med den igår,hon tog Astors blöja och en av hans filtar och bytte blöja på dockan och lade henne i sin säng, och viskade att jag skullevara tyst!Sötunge!Aurora fick iallafall en tårta och fick blås ljus-IGEN!
Äntligen 3 år!
hahaVi käkade pasta sallad med en massa gott.
Jag hade också bakat mitt goda bröd!

När alla gått sen var det bara att fortsätta fixa inför Auroras kalas-baka-göra godispåsar-blåsa ballonger ja osv.osv. Jag och Jonathan bestämde oss för att han skulle vara hemma med Astor.Vill inte att han får fler baciller i sig.Så jag skulle vara själv på kalaset!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar