fredag 5 februari 2010

Mmm gott...

Alltså Aurora älskar smör...hon är helt galen i smör,så galen att när jag tar fram smöret på dickbäneken för att göra henne en smörgås, springer hon och hämtar en stol,klättrar upp på stolen och typ gräver ner handen i smöret, klickan hon får upp är typ som en golfboll...hon hinner stoppa den i munnen innan jag sliter ut handen!Helt tokig,får typ rysningar så äckligt!

Haha men som ni ser!Här är det "Bonjour till vitlökssmör"!Jäkla unge...
Ja roligare än så blir det inte idag, vi var ju inne hela dagen och muppade oss!Nej jag måste nog gå och lägga mig nu,har kollat på den nya serien på 6:an, Legend of the seeker,kanske blir en ny serie att kolla på...lite muppig...Men jag kan definitivt säga att jag sitter bänkad i soffan till 5:ans nya serie "Vampire dreams" som börjar på torsdag, jag älskar ju vampyrer!haha iallafall efter Twilight...ingen som laddat ner New moon än?

Mom,this is for you haha.

3 kommentarer: