fredag 12 februari 2010

Kaatach!

Hej hopp! Ville bara skriva en snabbis! Idag var vi på nyöppnade leklandet Kaatach, lokalen ligger i Petterboda vid bussstationen,där "Curves" har sina lokaler!Det är gratis inträde i hela februari!Det var kul!Lite eller jag menar MYCKET läskigt var det bara med deras lilla planering,gubben som hade startat leklandet hade nog lite för höga förhoppningar på barns beetende och humör.12 stycken elbilar och sex trampbilar var nog lite för mycket,dessutom körde man runt dom överallt så småttingarna blev ju typ påkörda!Bästaste dagmamma Eva hade världens planer för att förbättra,hon borde maila och skriva dom!Vi köpte kaffe för 15 kronor, men var lite för snåla för att köpa fika bröd för jag hade ju smugglat med mig en påse med mina skorpor!Mycket godare än delicato bitarna som fanns att äta!haha
Vi träffade också Freja och Nettan och Lotta och Fredrik och Ellen-våra älskade grannar!Shit kan inte fatta att Nettan ska föda om bara 3 veckor! det är ju ingenting,snart har dom också en lillebror.Aurora tror att dom också ska få en skrikapa-Astor!
haha Astor låg på golvet i ett hörn i sin åkpåse och sov på Kaatach.
Aurora är fortfarande snorig,alltså helt sjukt snorig!Hostar nu av snoret!Jobbigt,hopppas hon bara blir frisk tills hon fyller år!
När vi kom hem övade jag mig på sockervadds maskinen lite,det tycker hon är kul,för då får man ju äta! Sedan lagade jag mat och sen gick vi alla och badade,sen kom vår pappa hem och då gick vi och lade oss för alla baranen var helt slut!Nu sover ala och jag ska laga mat igen!Jonathan ska ha två kompisar här imorgon och jag ska vara barnvakt till Svarremaaan och Gretchen,så imorgon blir det fyra ungar!haha men det är lungt Svarre är typ vuxen...haha
Nej nu ska jag åter till "madnessen" här hemma!
Trevlig helg!
CIAO!
Juste kolla in Porres blogg,kan ni få er ett gott skratt! Haha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar