tisdag 9 februari 2010

Det var en gång en tisdag...

Sjukling!
...hade ju planerat en tripp in till stan men det blev ju inte av,Aurora vaknade och hade feber !IGEN!jag orkarinte,förstår inte hur hon kan ha feber när hon äter penicellin och bara har en dag kvar på kuren!?Men men,Jonathan slutade 2 idag så det blev inte så himla tråkigt hela dagen,han hade köpt en ny Madicken film också så hon blev toppen glad när han kom hem.Astor skrek typ från 8 imorse fram till halv två-ont i magen...Vi "bullade" idag igen...Läckert va?haha


Sen prövade vi våran nya sockervaddsmaskin!


Det var kult,den funkade ju hur bra som helst!Aurora älskade sockervadd,hon fick två småbollar men ville ha ännu mer haha.Men men jag har typ inte gjort något vettigt idag förutom att laga mat och ta hand om ungar,så det finns iget mer roligt att berätta...Jo jag ska försöka få Porre att skjutsa mig till Mio imorgon,har sett världens finaste koffert jag vill ha till Astors blivande rum..vet inte vart det ska ligga men någonstans i vår lilla håla till lägenhet haha!

Nej eftersom att vårt USB-minne har sprunigt sin kos så blev det ingen rolig film ikväll "Sharlock Holms" hahaha!Det blev nördfilm "Chronicles of Riddick" på 6an...skitfilm!Men eftersom det inte bjuds på bättre så...JUST
E dom hörde av sig från det där stället som hade "riktiga" sockervaddspinnar och popcornbäagre och jag fick köpa av dom!Supersnällt och roligt!
Nu ska jag dricka te sen ska jag banne mig gå och lägga mig,satsar på innan 11!
Glömde!Det blev totalt 4 timmar sömn igår...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar